Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Da.t wou ik ik wou ze fysiek in handen hebben branden.Ja, met een premium-abonnement kan je nummers downloaden voor offline beluisteren.
Alle andere apps zijn illegaal en daar kunnen wij uiteraard niet aan meewerken zonder ons forum in gevaar te brengen.
als ze vooraf via wifi download dan bespaar je wel dataIk heb een family abonnement, ik weet hoe ik ze moet downloaden maar ik luister ze via data in de auto, heb data genoeg. Merci
Dit zijn de prijzen https://www.spotify.com/nl/premium/#plans .
Ik heb Individual € 10,99 per maand.
hoe downloaden
Dan moet je op het apparaat waar je uw muziek van spotify wil beluisteren ,spotify op hebben.
Klikken op waar bij mij met rood onkring staat dan word de muziek gedownload .
Dan luister je ook zonder reclame .
Bekijk bijlage 255319
gaat bij mij niet hoor, stuur gerust pb hoe jij het doetdowloaden via Spotify gaat nog steeds. ik doe het als ik de trein neem om dan er naar te luiteren en data te besparen
dus smartphonehoe hé je telefoon (android) kunt instellen
nu hebben we het over PCen de liedjes downloaden naar je pc,
en nu weer over een gsm ... wie kan er nog volgen !maar ik vind die instelling niet op mijn gsm
Dat zeg je me nét iets te dikwijls - ik kan geloven dat je het niet vindt, maar zeg dan niet meteen dat het is verwijderd aub - want dat is slechts in uitzonderlijke omstandigheden ook werkelijk zo !en dit bericht is verwijderd.