Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
als ik een sms stuur via het GSM nummer naar iemand komt er iedere keer op : " niet verstuurd -zie opties "
en de uitleg is , opnieuw sturen of verwijderen ....
moet ik ergens iets veranderen aan instellingen misschien ?
met welke app verstuurd je dat sms
dat kan de verkeerd nummer
maar dat kan ook de verkeerde nr van sms-centrale zijn
bij welke provider ben jij
wat is een sms-centrale
Een SMS-centrale (Short Message Service Center, of SMSC) is een cruciaal onderdeel van het mobiele netwerk dat berichten opslaat, doorstuurt, converteert en bezorgt, fungerend als de "postkantoor" voor je SMS-berichten, zodat ze hun bestemming bereiken, zelfs als de ontvanger niet direct bereikbaar is (tot een bepaalde tijd). Het is een nummer dat meestal automatisch op je SIM-kaart staat, maar soms handmatig aangepast moet worden om problemen met het verzenden van SMSjes op te lossen.
ik vind die SMSC niet bij berichten
maar misschien heb ik de verkeerde berichten app opstaan
nochtans krijg ik berichten van de kliniek met herinneringen bvb
of is berichten en sms niet hetzelfde
ik zend enkele bijlagen wat ik heb
ik heb een One Plus G lite en in de handleiding vind ik niet wat ik zoek
Google geeft een tip maar die 3 puntjes heb ik niet
ik heb Telenet als provider en en Android
stuurd eens een sms naar u zelf en kijk of je die sms ook ontvang
ik gebruik niet de app van Google berichten maar de app van samsung berichten
maar ik heb het even op gezocht
Voor een OnePlus-telefoon is de SMS-centrale (of Berichtencentrum) een instelling binnen de Berichten app, te vinden via Instellingen > Meer instellingen > SMS-centrale, waar je het nummer van je provider kunt invullen (zoals +32468146810 voor Telenet, of kijk in de app/bij je provider voor het juiste nummer voor jouw SIM-kaart, vaak te vinden door te typen *#*#4636#*#* en dan naar 'SMSC' te gaan). Dit nummer is cruciaal voor het versturen van SMS-berichten en kan afwijken per provider en
Ik heb mijn tweede one plus ,maar dat icoontje hierboven voor berichten heb ik nog nooit gezien , en one plus heeft geen eigen berichten app , ik gebruik deze van Goole en Android 8.1 is al lang voorbij ,nu versie 16. ik heb geen app gevonden op mijn smartphone met een icoontje zoals hierboven .
Die link of screenshot van #7 is dan ook steenoud : Android 8.1 - dat is de oertijd !
We zitten momenteel aan 13 en 14, en 15 komt eraan...
Android gebruik je meestal met een Google Account en als je de standaard app voor 'berichten' gebruikt die in Android zit heb je geen boodschap aan die SMSC instelling. Die wordt automatisch geregeld.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.