Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik dit als opgelost beschouwen dan? Gelieve iets te laten weten dat we dit onderwerp als "opgelost" kunnen plaatsen in het forum ;)

Yveske
 
Een gouden regel :Neem op regelmatige tijdstippen een back-up of image. Dit voorkomt heel veel leed. Systeemherstelpunten leveren soms ook het gewenste resultaat, maar niet altijd.
denk eraan : Alles wat jezelf doet is meestal verkeerd.;):ahhhhh:, of was het nu beter?
 
normaal gezien maakt vista zonder problemen een nieuw sluimerbestand aan hoor denk dat je het ergens anders hebt afgezet klik eens met rechts op je bureaublad
---->eigenschappen dan instellingen nu zou je een monitor moeten zien

ga naar schermbeveiliging


dan naar energie

je raad het al naar slaapstand

staat je vinje aan hier

NEE

vinkje aan

reboot et voila


zoniet zoeken we verder groetje van Ratel
 
is toch wat ik zei hoor heb engelse versie van xp en het wordt hier Hybernate genoem maar in vista zit het iets anders

rechts klik bureau blad


aan pesoonlijke voorkeur aanpassen


schermbeveiliging


energiebeheer---->energieinstellingen aanpassen



wijuzigen wanneer de computer in slaapstand gaat



geavanceerde energieinstellingen wijzigen




regel 6 actie voor slaapstand knop



wijzigen naar slaapstand


bekijk de rest ook even heb hier ook net wat veranderd ivm usb gedrag etc
 
Is dit al opgelost? Of nog altijd het zelfde probleem? Gelieve iets te laten weten

yveske
 
nee het werkt nog steeds niet.

Jullie hebben het altijd maar over de slaapstand maar het gaat over de Sluimerstand.

Sluimerstand (Hibernate)
Als uw pc de hybride slaapstand ondersteunt, dan is de sluimerstand niet in het menu Vergrendelen zichtbaar. Voordat de pc in sluimerstand gaat, worden alle geopende documenten en programma’s opgeslagen op uw harde schijf, waarna de computer wordt uitgeschakeld. Als u de pc weer aanzet, kunt u vrij snel uw werkzaamheden hervatten.
De sluimerstand verbruikt in tegenstelling tot de gewone slaapstand helemaal geen energie. Via het menu Geavanceerde energie-instellingen wijzigen kunt u de sluimerstand desgewenst toekennen aan de Aan/uit-knop van het startmenu.
Handmatig: Start > menu Vergrendelen > Sluimerstand
Automatisch: inschakelen via Start > tik Energiebeheer [Enter] > De schema-instellingen wijzigen > Geavanceerde energie-instellingen wijzigen > Slaapstand > Sluimerstand na.
In het venster Geavanceerde energie-instellingen wijzigen kunt u allerlei details van het energiebeheer instellen.

de zin die ik in het bovenstaand tekstje heb vet gezet is de manier waarop ik de computer normaal gezien in Sluimerstand plaatste maar opeens was die Sluimerstand weg uit het menu vergrendelen.
 
bedankt, het probleem is nu opgelost :)

ja yves nu moogdet as opgelost beschouwen xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan