Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dacht dat alleen de admins zou iets mochten doenha ha ...
van onderen in het team sectie zie je de tips geplaatst door Pluis betreffende het modereren ...
@Luc gaat alleen over die outlook.be na 1a2email verzonden te hebben ..kun je niet niet meer verzenden dan kom er controle... en alleen via sms..of wij doen iets verkeerd weet het ook niet..met de andere mogelijken moet dat toch ook kunnen..allez bij hotmail gaat het toch....navarro heb je deze al gelezen maar er staat nog niets voor Belgie of Nederland : Microsoft brengt Skype en Outlook samen | ZDNet.be
ja dit gaat allemaal heb ook hotmail.com en live.be en nog andere...Ik heb een hotmail.be en als alias dezelfde met outlook.be en daarmee kan je zowel versturen als ontvangen.
dat klopt allemaal wat je zegd vriend@Navarro
outlook.be is hetzelfde als outlook.com
om outlook te kunnen gebruiken diende ik me eerst in te loggen met mijn Microsoft account ....ik probeerde me eerst in te loggen met mijn google account dit ging dus niet
het verzenden ging daarna probleemloos
geen accountaliassen gewoon allemaal aparte accounts zijn het....
juist van buiten weet ik het niet..maar er komt een popup met we moeten controlen en nog zo van alles...beschrijf de handelingen welke er uitgevoerd worden om zodus een nieuwe mail te kunnen verzenden .