Windows 11 send large files

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Er zijn verschillende sites die u tot 2 gig laten versturen naar een ander persoon.
De ene scant blijkbaar op virussen de andere niet.
Iemand een idee welke scant op virussen om de ontvanger veilig te stellen.

Dank

Ed
 
Vergeet die HFS en die Whatsapp was bedoeld om te je laten weten wanneer je de PC aan moet hebben als iemand iets wil downloaden.
Vrougah eens gebruikt en toen was het best simpel maar door de beveiligingen/instellingen nu erg lastig te gebruiken.

Miss? :giggle:
 
Ondertussen vér afgeweken van de vraag : welke File Transfer service scant op virussen en welke niet...?
Misschien terug focus leggen ...
Ik zie TS nog géén FileZilla server draaien bij hem thuis - overigens zelfde probleem als met andere PC gebaseerde servers die hierboven al werden genoemd.
 
Vraag me eigenlijk af waarom die virusscans zouden moeten doen?
Als je te grote files hebt, TS spreekt van ISO's, "zijn ze te groot om te scannen"...

Als ik iets doorstuur wil ik niet dat 3den erin kunnen gaan neuzen, er eventueel nog iets bij "aan gaan plakken" en 7-zip ze daarom ook.
Kunnen ze dus ook niet scannen.

"Er in gaan neuzen of bij aan gaan plakken" is mss vergezocht maar ik vertrouw niks in de cloud, je hoort te vaak van data lekken.

Als ik iets doorstuur wat iemand vraag waarvan ik (nog) niet weet niet of het al dan niet virusvrij is wat ik dan ook vermeld is het aan hem dit te controleren.
 
Terug
Bovenaan