Schijf "Door systeem gereserveerd" is bijna vol.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn partitie "Door systeem gereserveerd" staat in het rood!!
Weet er iemand wat ik er aan kan doen??
Werk met windows 10.

Alvast bedankt

Grtjs marco12
 
Amai, da moet ik eerst eens goed bestuderen Qtex.

Alvast bedankt!!!
*hiermee doel je op bericht #10
het klinkt ingewikkeld maar dit is niet zo ..
het komt er op neer dat je eerst een image terug zet ...
dan maak je enkel een image aan van de "door het systeem gereserveerde partitie "
dan ga je terug naar je huidige toestand ..en je zet enkel de image terug van de gereserveerde partitie (toen deze nog niet vol was geschreven !)
 
Hallo Qtex,
Ik heb de stationletter van die partitie in schijfbeheer verwijderd en nu is deze niet meer zichtbaar in verkenner, sorry maar al uw advies is voor mij te ingewikkeld.
Ik heb gegoogeld en heb gelezen dat die partitie niet volledig vol kan geraken, dus nu afwachten maar.

Nogmaals dank!!!

Grtjs
 
Weet je zeker dat die System Reserved Partition data overdraagbaar is? Ik vind dit een serieus risico. Ik kan niet ontkennen, nog bevestigen dat de data op die partitie unieke gegevens bevat. Maar die partitie clonen en importeren op een ander systeem...? Voor mij een no-go, en zeker niet als er geen directe grote problemen op dit moment zijn mbt die partitie.
 
ik zag juist dat deze bestanden versleutelt zijn en denk dus dat deze hierbij dus ook niet overdraagbaar zijn !
ik had dit eerder moeten nagaan ...in elk geval is het geen leesbare tekst !
hier een stukje uit de bootmgr ..
Ashampoo_Snap_2015.12.02_23h03m06s_008_.png
 
Is geen versleuteling, is gewoon gecompileerde data. De data op die partitie mag en kan niet versleuteld zijn. Hier staan de bootbestanden van Windows op. Indien je root partitie versleuteld is, zorgt de data op deze partitie ervoor dat die gedecrypteerd wordt. Maar het risico is veel te groot om deze zomaar te clonen op een totaal ander systeem.
 
ok begrepen ... dit was ondoordachtzaam van me en had dit dus beter niet gedaan !
*deze die ik dus doorgelinkt had werd dus wel verkregen via de virtuele windows 10 die ik opgeladen had !
deze komt dus niet van mijn hoofd systeem !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan