Windows 10 Scannen uit een boek, deksel printer eraf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brother MFC-5490CN, aan het deksel gaan draadjes via een scharnier naar het apparaat. Zou ik die doorknippen ?
Het scannen zal nog meermaals moeten gebeuren ipv eenmalig omdat het een werkboek is met invuloefeningen. Vooraan zit de bediening en is de zware helft van het boek niet te ondersteunen.
De achterkant van de scanner is vlak om evtl het boek te ondersteunen via doosjes etc. Hoe doen jullie dat?
 
Laatst bewerkt:
IK heb de draadjes doorgeknipt, eerst weigerde hij te scannen. Na heropstart ging het terug.
Bovenaan dat deksel kun je een blad insteken om te faxen of om te kopieren, dat zal voortaan niet meer gaan. Ik dacht eerst dat alles stuk was.
Eerst via Paint.net om te scannen en te verdraaien en weg te zetten in png. Met Powerpoint kan ik het blad op zijn zij leggen om het te printen. Met 't vorige of andere prog's heb ik steeds een probleem bij links of rechts verdraaien, kop en staart is steeds weg.
 
er zal wel iets niet meer tegoei werken mogelijk dat je dit pas naderhand opmerkt !
het is jouw eigen beslissing geweest om deze door te knippen alhoewel er een alternatief werd aangebracht ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan