Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,



Ik heb een printer HP Photosmart 5524, vroeger kon ik documenten in pdf met verschillende bladzijden scannen in een document.

Sedert de laatste update van Window 10 kan ik alleen maar 1 blad scannen.

Ik gebruik Adobe Reader DC (maar als ik wil samenvoegen moet ik daarvoor een abonnement nemen en ervoor was alles gratis).

Kan er mij iemand helpen.



Dank
 
Verwijder eerst eens alles wat geïnstalleerd werd met deze printer en installeer daarna alles eens opnieuw. ( dus niet alleen de drivers maar ook de software )

Doet hij het daarna goed is dit mooi. Doet hij het daarna nog niet dan zie ik dat er een nieuwe firmware versie voor deze printer is uitgekomen op 14 sep. 2016. Mogelijk is deze om hem na deze Windows Update weer volledig werkend te krijgen. Zou best eens kunnen gezien de datum van uitkomen.
Downloads van HP software en drivers voor HP printers, laptops, desktops en meer | HP(R) Klantondersteuning
 
Kijk je ook bij ePrint, dan zie je dat daarvoor op 13 sep. 2016 ook een nieuwere versie is uitgekomen. Mogelijk ook na problemen met een Windows Update. Hiervan is niets te vinden op de website van HP behalve wat andere verbeterde punten.
 
Wel opletten als je met je HP niet originele cartridges gebruikt.
Updates kunnen het gebruik hiervan blokkeren.

Veel negatieve reacties op gekomen, HP zou dit wel terugdraaien.
 
Probeer anders een met IrFanView te scannen IrfanView - Official Homepage - one of the most popular viewers worldwide
Programma is klein en gratis en werkt voor zo ver ik weet met elke scanner.

Ga naar File en dan Select Scan/Twain Source en kies hier jouw scanner.

irfan.jpg

Of als je meerdere documenten wilt scannen gebruik je Acquire Batch Scanning.
Hier een beknopte uitleg

[video=youtube;xvDj-TTZK2c]https://www.youtube.com/watch?v=xvDj-TTZK2c[/video]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan