Androïd samsung galaxy S8+ probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
je spreekt van "ik krijg op mijn Samsung S8+ geen enkel bestand open die binnen komen via email " dat is deze app https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.android.email.provider&hl=nl en nu zegt je dat je Gmail gebruik

Bekijk bijlage 247712
Ik zie allemaal mijn emails op mijn gsm via de app van gmail, maar kan geen enkel bestand openen als ik niet op wifi zit, dus geen wifi is geen foto's, pdf bestanden en filmpjes te openen, als ik ergens op wifi zit kan ik alles openen
 
je kan E-mail adres een verwijderen en op nieuw instellen dit kan een kwaad narmaal stelt de Gmail app alles zelf in kwa instellingen en bestanden zelf verzenden lukt dat
 
Ik heb zo het idee dat jij ergens in je instellingen zult ingesteld hebben dat je geen bestanden via 4G wil ontvangen, enkel via Wifi. Dat dit iets is wat buiten je mail app om gebeurt. Ik denk dat jij eens in je instellingen zal moeten zoeken of je daar niet ergens in je mobiele data niet ergens hebt aangevinkt dat je geen bestanden wil downloaden via 4G.
 
Ik heb zo het idee dat jij ergens in je instellingen zult ingesteld hebben dat je geen bestanden via 4G wil ontvangen, enkel via Wifi. Dat dit iets is wat buiten je mail app om gebeurt. Ik denk dat jij eens in je instellingen zal moeten zoeken of je daar niet ergens in je mobiele data niet ergens hebt aangevinkt dat je geen bestanden wil downloaden via 4G.
ik heb echt geen idee, maar dat via wifi is niet aangevinkt, en maakt dus geen verschil , krijg gewoon niks open via die app van gmail, heb nu die app van samsung geaktiveert en via die lukt het dus wel , echt versta er niks van , weet dat ik niks veranderd heb in mijn instellingen en plots krijg ik niks meer open via die app van gmail als ik op mijn internet zit van mijn gsm , als ik op wifi zit lukt het wel
 
Ik heb op mijn Huawei P Smart 2019 daar tot nu toe geen probleem mee gehad. Kon zelfs door gestuurde spraak berichten dat mijn vrouw niet kon openen op haar Nokia gewoon openen en beluisteren. Ik was toen op mijn werk dus zat ik gewoon op 4G
 
Ik heb op mijn Huawei P Smart 2019 daar tot nu toe geen probleem mee gehad. Kon zelfs door gestuurde spraak berichten dat mijn vrouw niet kon openen op haar Nokia gewoon openen en beluisteren. Ik was toen op mijn werk dus zat ik gewoon op 4G
wat 4g betekend weet ik niet , ik denk dat die 4g van u het zelfste moet zijn van mijn LTE, ik kon alles openen op mijn gsm tot over een paard maand
 
wat 4g betekend weet ik niet , ik denk dat die 4g van u het zelfste moet zijn van mijn LTE, ik kon alles openen op mijn gsm tot over een paard maand
Inderdaad LTE en 4G is gelijk. Is gewoon een andere benaming. Heel erg raar dat je tot over een paar maand nog alles kon openen en nu plots niet meer zonder dat jij iets aan je instellingen hebt veranderd. Of het moet zijn dat de app een update heeft gehad en dat het daar dan ergens is misgelopen of dat er nu een extra schuivertje moet over gehaald worden om het alsnog werkend te krijgen? Dat weet ik niet. Ben nu maar eens hardop aan het denken.
 
staat er op uw scherm boven aan dit icoontje
20180406_163803.jpg
wand dan staat uw mobiele gegevens gegevensbesparing aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan