Windows 11 rufus

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Telkens ik een Win2Go wil aanmaken met windows 11 pro krijg ik deze foutmelding, heb speciaal een nieuwe ssd gekocht
1703857111288.png

ze is wel nog zichtbaar in het schijfbeheer, maar niet toegewezen

1703857158890.png

nu moet ik hier weer gaan uitzoeken hoe ik die kan gebruiken want als je op deze pc klikt is ze niet zichtbaar, iemand een idee, hoe diet komt?

Volgens Dell zit er geen beveiliging op dat je dat niet zou kunnen, ik volg alle stappen een voor een of moet ik voor het aanmaken de secure boot uitschakelen???


Bedankt,

Ed
 
ja is nu gedaan, maar was niet makkelijk moest via instellingen gaan, maar ze is weer toegankelijk.
Je kan blijkbaar geen Win2Go maken met RUFUS met een Dell AIO, gewone iso wel

thanks
 
iemand een idee waarom ik geen win2GO kan aanmaken met RUFUS, vanaf ik begin krijg ik altijd dezelfde boodschap

1703878922960.png


dan moet ik altijd nadien die ssd of usb gaan herstellen, meestal staat de optie formatteren er niet bij en dat maakt het voor mij wat moeilijker.
 
@mdc1756 : heb pas een Win-To-Go gemaakt met Rufus . ik zal een toevoeging doen aan mijn post Rufus-handleiding. hopelijk heb ik morgen wat tijd ... om het degelijk op papier te zetten. helaas bestaan er betere tools en sneller ...
met Rufus kan het tot 2 uur duren!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan