Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maakt ook geen ... uit waarmee je het verwijderd, de aanwijzingen volgen van de aanbevolen handelingen van het progje zelf.
En te veel registersleutels maken niets uit, niet belangrijk, tis een database.
Registersleutels verwijderen heeft weinig nut, de info staat in de gebruikersmap, die verwijderen werkt wel.
Als je met de CCleaner de eerste 3 keren of zo een backup hebt gemaakt (voor de zekerheid) en alles gaat goed (wat meestal het geval is) kun je daarna zonder zorgen het register schoonmaken zonder backup, is mijn ervaring. Uiteraard altijd voorzichtig te werk gaan!
Ik gebruik al jaren "Advanced uninstaller" tot volle tevredenheid. Je kan daar o.a. het register mee opschonen en daarna optimaliseren zodat het in omvang verkleint. Als je soms na optimaliseren de boodschap krijgt dat het register 30 of méér % kleiner zal worden dan zie je het verschil wél hoor.
In het begin was het altijd spannend of de PC met het nieuwe verkleinde register nog wou booten, maar na dit al honderden keren toegepast te hebben op honderden PC's blijkt dat feilloos te werken.
Waarom zou je met regedit zitten knoeien als CCleaner of deze Advanced uninstaller het voor u veel beter en veiliger doen ?
Moderator Notice: jij maakt op een slimme manier reclame en waarschijnlijk heb je het regelement niet nagelezen maar reclame maken is dus niet toegelaten in welke vorm dan ook ...daarom verwijder ik dus de links uit je handtekening ..