Windows 10 Problemen met de printer HP Envy 4520 sinds de laatste updat van Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Een tijdje geleden vroeg ik hulp omdat mijn printer niet meer wou afdukken in kleur. Ik kreeg allemaal goedbedoelde raadgevingen , probeerde de meeste uit ( nl diegene die ik aankan) maar niets helpt. De printer een HP Envy 4520 All in One die het vroeger perfect deed druk alleen in zwart af. Ik verwijderde het vinkje bij grijswaarden maar ook dat dient tot niets. Ik installeede de HPe prnter die afdrukt via internet en ja hij drukt af in kleur maar zeer langzaam. Via de gewone weg kan ik normaal (t.t.z. zwart-wit en kleur) afdukken , wanneer de opdracht vertrekt uit mijn GSM of Tablet!!!. Ik las dat de fout ligt bij de laatste update van Windows en dat er fout gecommuniceerd wordt met de spooler. Dit is een vervelende situatie ware het niet dat ik merk dat er mensen zijn die helemaal niet kunnen afdrukken Ik prjs me nog gelukkig . Bij mij lukt het nog in zwart wit , al wil de printer zogezegd dubbelzijdig afdrukken waarbij een berichtje verschijnt "dubbelzijdig - doorgaan" en dan gaat de printer n iet zoals vroeger de achterzijde van het blad bedrukken maar drukt hij 2 bladzijden af met tussenin een wit blad !!!!???? Toch ergelijk !. Bij een volgende update zou Microsoft deze fout rechtzetten. Weet iemand wanneer dit eigenlijk zal gebeuren???
 
Nog meer gegevens gevonden : In het configuratiescherm kan ik normaal de voorkeurinstellingen voor de printer ingeven. Daar staat onder andere "dubelzijdig afdrukken" en ik kan dat niet meer wijzigen . Ik krijg een schermpje met volgende gegevens : 0x00007FF9BF34A799 veroorzaakt beschermingsfout met uitzonderingscode 0x06d7363 ???? Dat is voor mij een omerking in hiëroglyphen. Wie daar iets van snapt wil ik vragen mij verduidelijking te geven. Bedankt voor de moeiete
 
Hallo, met updates van Windows ben ik ook niet altijd gelukkig ...ook al problemen gehad , lichtsterkte aanpassen Acer laptop werkt niet meer ..geen oplossing gevonden ,ook op meerdere forums hulp gevraagd,niets hielp ....een paar maanden geleden ,ik gebruik nog altijd Microsoft office 2007,omdat ik die zelf destijds aangekocht heb (niet goedkoop )en voor mij voldoet die nog , enfin na een opdate van win 10 , meer dan de helft was te zien in een andere taal , even wat woorden gegoogeld en het bleek Zweeds te zijn . Ik heb dan in de update geschiedenis de laatste windows 10 update weggedaan en alles terug in het Nederlands ,dus het werkte weer .dus ik zou zeggen probeer dit even , anders printer terug verwijderen ( software ) en de laatste drivers downloaden en installeren , of HP even contacteren ? ik had destijds Acer gecontacteerd voor de lichtsterkte , wilden niet helpen omdat de Acer origineel op win 7 verkocht werd en ik had dus enkele jaren nadien de gratis update naar 10 er op gezet ... groeten en succes .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan