Windows 11 probleem geschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik deed eens mijn probleemgeschiedenis open, dit is een icoontje dat ik gemaakt heb die ik op het bureaublad had geplaatst en kreeg volgende twee fouten, zie twee foto's, de ene foto toont het probleem, de andere het detail van het probleem.

Soms staan er heel wat fouten in vandaag maar twee.
Heb daarvoor naar Dell gebeld, maar daar zij niet vertrouwd zijn met Intel, hebben ze het gevraagd aan de programmeurs en die zeiden dat ze konden zien dat ik mijn pc grondig proper houd en dat dit soms te maken heeft met een bug in windows en dit soms met een update in orde komt.
Als ik geen problemen ondervind mocht ik het zo laten, wou ik het weg moest ik een format doen.

Wat denken jullie?

Bijlagen

• probleemgeschiedenis.jpg
    probleemgeschiedenis.jpg
    32.2 KB · Weergaven: 20
  • detail van het probleem.jpg
    detail van het probleem.jpg
    22.4 KB · Weergaven: 24
De belangrijkste vraag die je moet stellen ... welke hinder heb je hiervan ? wat werkt er niet meer ?
In Windows events vind je altijd wel iets (of liever 10-tallen) zogezegde problemen. Als je je daar allemaal over bekreunt heb je geen tijd meer om gewoon iets anders te doen met je PC ...

Ja, ik leer graag bij, maar het is zoals Philip zegt er komen dagelijks wel problemen bij, maar deze twee blijven toch telkens opnieuw terugkeren.
Voor mij moet hier niet verder worden op ingegaan, ik ondervind voor de rest geen problemen, maar Leono heeft iets geleerd, ziezo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan