Status
Niet open voor verdere reacties.
goeie middag mensen van pctuts sinds de upgrade naar windows 10 kan ik geen bijlage in windows live mail meer openen ik krijg steeds de zelfde melding
ik heb een laptop HP pavilion g series 4GB premium kan iemand mij misschien uit de nood helpen al dank bij voorbaat.
Screen Shot 08-08-15 at 08.38 PM.jpg

Moderator Notice: Bijlage verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het is zo dat indien dit exe bestand je toegestuurd via een pps en je kent de verstuurder niet dat het bestand dus een besmetting kan bevatten ... wees dus voorzichtig met zulke toegestuurde pps bestandjes
 
Vanwaar komt dat bestand aub? printscreen542_setup.exe
Ik zie zelfs in de screenshot geen verwijzing naar dit bestand.

Het enige wat ik me bij zulk bestand kan voorstellen, is een virus. Dus bij deze nogmaals, vanwaar komt dit bestand en waarom post je dit hier?
 
Vanwaar komt dat bestand aub? printscreen542_setup.exe
Ik zie zelfs in de screenshot geen verwijzing naar dit bestand.

Het enige wat ik me bij zulk bestand kan voorstellen, is een virus. Dus bij deze nogmaals, vanwaar komt dit bestand en waarom post je dit hier?

eerder had de TS een bijlage meegestuurd hoe de naam luide van deze bijlage ben ik vergeten !
maar dacht dat dit eindigde met pps.zip deze had ik dan opgehaald en na het uitpakken zag ik dat dit dus een exe bestand was !
zij heeft deze toegestuurd gekregen als een .pps bestand maar omdat deze dus niet kon ingezien worden riep ze hier hulp in ..
deze heeft ze toegestuurd gekregen van een zekere Jozef (het email adres van de verzender staat in het screenshot ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan