Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste

Ik heb onlangs Windows 8 gedownload. Van dan af kan ik in Windows Live Mail geen pps-bestand meer openen.
Als ik dit bestand open, kom ik terecht op media center scherm en dan weet ik het niet meer. Kan iemand mij verder helpen?
 
Dan is de bestandskoppeling niet goed.
Ga in de verkenner eens naar een powerpointbestand en dan rechtermuisklik en dan eigenschappen.
Kies hier het juiste programma om powerpoint bestanden mee te openen.
Dit zal waarschijnlijk PowerPoint van Microsoft Office zijn, maar een ander programma kan natuurlijk ook.
 
een vraagje, welke versie van Office gebruik je?

office 2007 en hoger ondersteunen bestanden van office 2003 en lager niet.



anders kijk even bij Metro>alle apps>Systeem>standaardprogramma's>bestand of protocol aan een programma koppelen>pps(dubbelklik). koppel deze aan Powerpoint.
als deze er niet bij staat zoek dan via de bestandszoeker in de map C:/Program Files <-- 64 bits of Program Files(x86) <-- 32 bits /Microsoft Office/Office14/POWERPNT.EXE.

en mocht je helemaal geen office hebben en geen geld wilt besteden aan office download dan het gratis alternatief http://filehippo.com/download_libreoffice/14292/ .
deze zou moeten werken met alle office bestanden
 
Lukt niet Pluis, vindt geen geschikte app. Vorige week heb ik, Pc vernieuwen zonder invloed op bestanden uitgevoerd. Ik vrees dat er wat verloren is?

PC vernieuwen zonder invloed op bestanden, betekent dat je de computer hebt teruggezet naar fabrieksinstellingen met behoud van je documenten, afbeeldingen en software die reeds voorgeïnstalleerd was door de fabrikant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan