Androïd apps Plaatsen van app. argenta

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een chinese tablet ZH960 en ik kan alles downloaden.
Ik heb door ook Google chrome op staan en derhalve probeer ik de app argenta te installeren, maar telkens krijg ik het bericht dat die app; ofwel verplaatst is en /of tijdelkijk niet bereikbaar is.
Dat is het natuurlijk niet.
Voor de app is minstens 6.0 nodig en mijn toestel is een 8.1 en toch lukt het niet.
Wanneer ik naar de app ga via playstore dan blijft mijn tablet wat afgeduisterd en staat er "Geinstalleerd ".
Ik heb dit programma op mijn telefoon (PS31 - ook chinees) terwijl die ook in playstore wazig is gemaakt.
Wie iemand hoe ik dit kan oplossen ???
Ik probeerde va google beide toestellen te laten communiceren maar ook dat lukt me niet.
Ik vraag me af wat ik nog kan doen.
Dank voor uw hulp
 
Ik voeg hierbij nog even de mail die ik naar Argenta Bank stuurde maar waar ik nooit een antwoord op kreeg.
Ik stuur dit even mee omdat daar alle gegevens van de tablet op staan vermeld en jullie misschien aan de hand daarvan een oplossing weten te vinden.
Ik hoop het !!!


Moderator Notice: bijlage verwijderd aangezien er persoonlijke gegevens vermeld stonden in deze pdf !
 

Bijlagen

  • Ashampoo_Snap_woensdag 22 april 2020_18h18m08s_003_.jpg
    Ashampoo_Snap_woensdag 22 april 2020_18h18m08s_003_.jpg
    116.7 KB · Weergaven: 173
ik heb je 2 berichten samen gevoegd ..
ik begrijp dat het je niet mogelijk is om de argenta app geinstalleerd en werkende te krijgen op je tablet ..
zelf kan ik je niet helpen aangezien ik hier geen tablet gebruikt , mogelijk dat iemand anders je wel kan helpen ..
nog een advies dat ik je wil meegeven .. verduister je persoonlijke gegevens !
 
Ik heb een chinese tablet ZH960 en ik kan alles downloaden.
Ik heb door ook Google chrome op staan en derhalve probeer ik de app argenta te installeren, maar telkens krijg ik het bericht dat die app; ofwel verplaatst is en /of tijdelkijk niet bereikbaar is.
Dat is het natuurlijk niet.
Voor de app is minstens 6.0 nodig en mijn toestel is een 8.1 en toch lukt het niet.
Wanneer ik naar de app ga via playstore dan blijft mijn tablet wat afgeduisterd en staat er "Geinstalleerd ".
Ik heb dit programma op mijn telefoon (PS31 - ook chinees) terwijl die ook in playstore wazig is gemaakt.
Wie iemand hoe ik dit kan oplossen ???
Ik probeerde va google beide toestellen te laten communiceren maar ook dat lukt me niet.
Ik vraag me af wat ik nog kan doen.
Dank voor uw hulp
Het enige wat over deze tablet te vinden is dat er alles FAKE aan is.
Uw android versie 8.1 zou in werkelijkheid slechts versie 5 zijn.


Er bestaan meerdere video's over deze fake tablet.
 
Eddymo, op mijn Apple tablet kan ik ook de laatste versie niet meer installeren, de oudere versies van de Argenta app worden niet meer ondersteund/gebruikt.
Na mijn schrijven kreeg ik als antwoord "Upgrade je IOS". Door de gebruikte hardware,processor en dergelijke, van mijn tablet blijf ik hangen op ios 9.3.6!
Geen Argenta App meer ..... wel heb ik nu een zeer goede é-book reader met ingebouwde juke box!
De hardware heeft een kleinere levensduur dankzij de steeds vluggere ontwikkeling van de onderdelen. Het toestel is niet defekt, doch het voldoet niet meer ...
De aankoop prijs toen tov nu .... ? daar geef ik geen antwoord op.
Laat dit bericht een troost wezen.
 
Je bent gejost man. Die tablet heeft inderdaad slechts een Android 5 en geen Android8.1. Jammer voor u geld dat je eraan uit gegeven hebt. Dit is vaak ook zo met het intern geheugen en het RAM geheugen. Je betaald een drol en krijgt zogezegd heel veel ervoor. Maar dat is bijna allemaal fake.
Je moet zo goed uitkijken als je iets vanuit China rechtstreeks koopt. Er zitten echte deals tussen, maar meestal als het te goed klinkt om waar te zijn is het dat dan ook, ook vanuit China. Ik volg het Android wereldje op de voet en welke rare dingen ik tegen kom, je acht het niet voor mogelijk soms. Een tablet met 64 GB intern geheugen, 4 GB RAM Full HD 10.1 inch scherm en Android 9 voor 99€, Dat is een super deal. Maar deze is getest geweest, het scherm was een VGA+, slechter kan niet, Die 64 GB intern geheugen bleek in werkelijkheid slechts 16GB te zijn en die 4 GB RAM bleek in werkelijkheid slecht 1 GB RAM te zijn. Dan komen nog aan de Android versie, ja die was ook geen Android 9, maar die was wel een Android 6. Dit was het dan voor 99€. Je moet dan ook nog rekening ermee houden dat je heel veel kans maakt dat het door de douane tegen gehouden word en dat je er nog invoer kosten en BTW op mag betalen. Dan is het al helemaal huilen met de pet op.
Ik heb ook nog een Smartphone gehad van China, mijn vorige was een Vernee Apollo Lite. Dat was via een Belgische invoerder, dan was ik wel zeker dat wat er stond dat het waar was. Maar zomaar geloven wat er op Alibaba of Wish staat, dat is zeker uit den boze. Ik heb zo al powerbanks gezien van 10.000.000 mAh, als dat niet je hele huis van stroom kan voorzien, dan weet ik het ook niet meer hoor. Ook geen waar natuurlijk, maar dat staat er wel op in koeien van cijfers. Maar in werkelijkheid krijg je heel veel minder. Ik heb er hier eentje van 8000 mAh liggen. Raar maar waar die gaat veel minder lang mee als eentje van 3000 mAh. Niets raar aan, het is ook zo een Chinees prul, ik denk dat ik blij zal mogen zijn als er een batterij in zit van 2500 mAh. Maar het werkt en het zonnepaneeltje laadt hem op ook. Dus hij doet wat hij moet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan