Dag allemaal,
Ik weet niet of ik dit hier moet zetten, dus als dit niet zo is, zeg me dan maar waar ik het wel moet zetten. Dan weet ik dat voor volgende keer.
Het probleem is het volgende :
Om de haverklap schakelt mijn PC vanzelf aan en uit.
Dit gebeurt meestal wanneer ik een film aan het bewerken ben, maar gebeurt ook wel eens als op internet aan het surfen ben.
Ik krijg dan steeds de melding dat het systeem hersteld is van een ernstige fout en er is geen oplossing voor.
Ik ben dan maar eens gaan kijken naar het logboek van de PC en deze staat vol met fouten.
Het is ook steeds dezelfde fout die voorkomt en dat is deze :
Het probleem wordt veroorzaakt door een Device Driver
De server (9b1F122C-2982-4E91-AA8B-E071D54F2A4D) heeft zich binnen vereiste tijd niet bij DCOM geregistreerd.
Kan iemand mij vertellen wat dit betekend en hoe dit op te lossen is.
Zelf heb ik het volgende gedaan :
Ik heb de pc met Avast laten scannen. Geen virussen.
Dan heb ik al verschillende online scannen gedaan, ook niks.
Ad-aware laten lopen.
Ik heb ook op google gezocht en meestal komt dat door het vuil wat in de PC zat. De temperatuur zou te hoog oplopen waardoor de PC opnieuw opstart. Ik heb dat eens nagekeken en HEEL VEEL STOF. Verwijderd,maar ik ben bang dat dit niet de oplossing is.
Dus, iemand met tips ??? Altijd welkom
Ik weet niet of ik dit hier moet zetten, dus als dit niet zo is, zeg me dan maar waar ik het wel moet zetten. Dan weet ik dat voor volgende keer.
Het probleem is het volgende :
Om de haverklap schakelt mijn PC vanzelf aan en uit.
Dit gebeurt meestal wanneer ik een film aan het bewerken ben, maar gebeurt ook wel eens als op internet aan het surfen ben.
Ik krijg dan steeds de melding dat het systeem hersteld is van een ernstige fout en er is geen oplossing voor.
Ik ben dan maar eens gaan kijken naar het logboek van de PC en deze staat vol met fouten.
Het is ook steeds dezelfde fout die voorkomt en dat is deze :
Het probleem wordt veroorzaakt door een Device Driver
De server (9b1F122C-2982-4E91-AA8B-E071D54F2A4D) heeft zich binnen vereiste tijd niet bij DCOM geregistreerd.
Kan iemand mij vertellen wat dit betekend en hoe dit op te lossen is.
Zelf heb ik het volgende gedaan :
Ik heb de pc met Avast laten scannen. Geen virussen.
Dan heb ik al verschillende online scannen gedaan, ook niks.
Ad-aware laten lopen.
Ik heb ook op google gezocht en meestal komt dat door het vuil wat in de PC zat. De temperatuur zou te hoog oplopen waardoor de PC opnieuw opstart. Ik heb dat eens nagekeken en HEEL VEEL STOF. Verwijderd,maar ik ben bang dat dit niet de oplossing is.
Dus, iemand met tips ??? Altijd welkom