Overzetten data van tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DnA51535

Steunend lid
Vip Lid
Hallo allen,
Ik zou graag gegevens van het ene tabblad naar het andere overzetten.
Ik dacht hier aan een macro of dergelijke maar ik ben leek daarin.
De sheet bevat 13 tabbladen, > van tabblad " resultaten" en van "resultaten (2)" > naar JAP 2020, "resultaten" heeft op zich de mogelijkheid om 5 jaar ver te gaan, zodat de resultaten van het jaar naar een ander JAP moet. resultaten 2020 naar JAP 2021, resultaten 2021 naar JAP 2022,
Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.

DnA
 
zoveel als nodig verwijderd en u zal zien dat ik wenste door te gaan tot JAP 2024, maar goed zorg voor later, alhoewel is mogelijks met een aangepaste macro
 

Bijlagen

  • GPP met bijlagen PC.xlsm
    699.4 KB · Weergaven: 20
Volgende poging.
Voor uw andere bladen hoef je alleen dit te veranderen
Set j20 = Sheets("JAP 2020") naar Set j20 = Sheets("JAP 2021") enz.
 

Bijlagen

  • GPP met bijlagen PC.xlsm
    704.5 KB · Weergaven: 19
dank, zal nu verder testen, U schrijft: Set j20 = Sheets("JAP 2020") naar Set j20 = Sheets("JAP 2021") enz Ok, hoe verwijzen naar de kolom M, alwaar de antwoorden als "Nee" aangekruist staan?
 
Tot zover, hartelijk dank, zet het nog niet als "opgelost" ik verwittig u, ik zal nu proberen de "voorwaardelijke opmaak" aan te passen, mocht dit door de actie van de macro niet kunnen, laat mij dat aub weten, & met wat kan ik u een plezier doen?
 
knoet, ik blijf sukkelen met de "voorwaardelijke opmaak", De "voorwaardelijke opmaak" veranderen bij de "resultaten" geeft meer problemen dan gedacht. Kan de VBA code aangepast worden zodat de celinhoud van het "onderwerp" die aangehaald worden bij de resultaten", > vb "1 machines" zie cel D8 > dus met opmaak overgezet worden?
Cel D8 = 1 Machines, met donkere achtergrond 1573321816502.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan