Overzetten data van tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DnA51535

Steunend lid
Vip Lid
Hallo allen,
Ik zou graag gegevens van het ene tabblad naar het andere overzetten.
Ik dacht hier aan een macro of dergelijke maar ik ben leek daarin.
De sheet bevat 13 tabbladen, > van tabblad " resultaten" en van "resultaten (2)" > naar JAP 2020, "resultaten" heeft op zich de mogelijkheid om 5 jaar ver te gaan, zodat de resultaten van het jaar naar een ander JAP moet. resultaten 2020 naar JAP 2021, resultaten 2021 naar JAP 2022,
Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.

DnA
 
Nou eigenlijk niet. Ik ga ervan uit dat je het over excel hebt. Misschien iets met kopie - paste special of zoiets ?
Plaats eens een voorbeeld bestand dan wordt het misschien iets duidelijker
 
Het gaat inderdaad over Excel.> zie bijlage
Wat wens ik nu?
De sheet is als volgt opgemaakt:
tabblad met " onderwerpen" tabblad met" resultaten" en een grafiek, tabblad met "onderwerpen (2)" tabblad met "resultaten (2)" en een grafiek.
waarom 2 x "onderwerpen" & "resultaten", gezien wij in de onderwerpen max 20 onderwerpen kunnen verwerken, maar met een onbepaald aantal als vragen, tot 500 lijnen, en dat er meer mogelijke "onderwerpen" aan bod kunnen komen loste ik dat zo op.
U zal zien dat er antwoorden als "nee" zijn, en dat het ID Nr in het rood gezet wordt, kwestie van op te vallen.
Deze vragen > vb, "1.1 heeft u een geactualiseerde inventarislijst van alle machines?", waarop het antwoord "nee" is, wens ik in een ander tabblad te zetten om verder te werken aan de arbeidsveiligheid, dus naar JAP 2020. het is zo dat dezelfde vragen herhaald worden tijdens het lopende jaar, en als er weer een "nee" als antwoord is deze naar JAP 2021.
Antwoorden met "Ja" mogen niet meegenomen worden aangezien deze volgens de wet op arbeidsveiligheid in orde zijn.