Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee Rudy, hier komen geen monopolisten in huis.
Als telenet anderen op hun kabeltje toelaat misschien, kleine kans op.
Nog liever bij de kleinste via telefoon en tvvlaanderen met zo een bakske om tv te kijkn zonder kabel waarmee ik van de vrt iets kan opnemen terwijl we via sateliet aan het zappen zijn.
Iedereen op telenet = hoge tarieven betalen, zowel bij telenet als belgacom.
 
Laatst bewerkt:
Belgacom moet nog steeds mijn lijn aanpassen.
Als het niet van op afstand kan gaan ze laten weten wanneer er iemand moet thuis zijn hier.
2 jaar geleden, mijn overstap van tele2 naar euphony; activeren van een belgacomlijn voor 85 euro, belgacom abonnementje er bij enzo.
Dat ging snel hoor.
In 2 dagen had ik meteen signaal.
Nu ga ik terug weg van belgacom, ze zijn een abonnementje kwijt.
Ze moeten natuurlijk de concurenten een hak kunnen zetten.
Ik zit nog liever zonder internet dan dat ik ooit zulke concurentievervalsing zal toestaan. Belgacom komt er definitief nooit meer in hier, ik zei dat in het verleden al, ik blijf er bij.
 
Nijltje denkt es aan mijn 'stuute', de éne z'en dood is de andere z'n brood!

En off the record: wat zijn de vooruitzichten?
Ik zit dagelijks met zulke problemen, vandaar dat ik af en toe tilt sla!
U vraagt wij draaien ...
 
Alles doen ze voor nieuwe klanten.Maar voor al bestaande al veel minder en als je wil vertrekken halen ze je de duivel op de hals.Dat daar die minister Quickie en de rest zich mee bezighouden ipv de klanten het moeilijk maken met downloaden en taksen invoeren op opslagbare dingen zoals externe harde schijf en usb stick?
Ze zouden dan nuttiger werk doen
 
Alles doen ze voor nieuwe klanten.Maar voor al bestaande al veel minder en als je wil vertrekken halen ze je de duivel op de hals.Dat daar die minister Quickie en de rest zich mee bezighouden ipv de klanten het moeilijk maken met downloaden en taksen invoeren op opslagbare dingen zoals externe harde schijf en usb stick?
Ze zouden dan nuttiger werk doen

Dat gaan ze nooit doen, zo ver ik weet heetf de regering een groot deel van de belgacom aandelen.
Werkzekerheid is er voor idereen die bij Belgacom werkt.
Bij de spoorweg is dat anders.
De cargo afdeling word prive, en statutairen die vertrekken worden contractuelen met bediendecontract.
Ik ben benieuwd of ik deze week telefoon ga krijgen.
Dringend is het niet, zo lang ik geen signaal heb hoef ik ook niet te betalen.
 
Dat gaan ze nooit doen, zo ver ik weet heetf de regering een groot deel van de belgacom aandelen.
Werkzekerheid is er voor idereen die bij Belgacom werkt.
Bij de spoorweg is dat anders.
De cargo afdeling word prive, en statutairen die vertrekken worden contractuelen met bediendecontract.
Ik ben benieuwd of ik deze week telefoon ga krijgen.
Dringend is het niet, zo lang ik geen signaal heb hoef ik ook niet te betalen.
Off Topic:
Nijltje, ik ben niet benoemd maar gewoon contractueel, morgen kunnen ze mij een C4 aanbieden zonder boe of ba. de grote baas wil alles privatiseren en dat gaat niet met statutair personeel (benoemden)
 
Ik heb net gebeld met mobistar.
Belgacom zegt dat er werken moeten uitgevoerd worden aan de telefoonlijn.
Er zou "IETS MANKEREN" aan de lijn.
Mobistar wil die kosten niet dragen en zal het contract annuleren.
Ik ben altijd bij tele2 geweest, toen kon het wel.
Nu 2 jaar euphonynet, met belgacom signaal, en dit kan ook.
Mobistar kan niet, of het kost hun te veel.
En ze bellen me er niet eens voor terug.
 
Eens terug gebeld, met iemand anders gesproken en gerefererd naar mijn vorige abonnement bij tele2 (ook zonder Belgacom signaal).
Belgacom zegt..... was de commentaar.
Meer kan hij me officieel niet zeggen, maar hij zei me wel iets van " tussen de regels door.... "
 
Een en ander is al uitgeklaard zie.
De winkels van mobistar en proximus(belgacom) zijn maar 100 meter van elkaar verwijderd, en belgacom is een rattennest
Ga ik eerst naar belgacom, zeggen die dat mobistar op de coax zit van telenet.
Ikke naar mobistar, maar die zitten op de belgacomlijn, al 6 jaar, maar vroeger moest er signaal opzitten van Belgacom.
Allee vooruit met de geit, ikke weer terug naar belgacom, belt die vent een collega op (afgesproken spel denk ik).
Ik zit op 1200 meter van de centrale en mijn signaal is sterk genoeg, en ik had voorheen al adsl, nooit anders geweest.
En met mijn telefoonkabel is er ook nooit iets mis geweest godv..........
Ikke nog maar es een keer naar mobistar, die mensen dan ook nog eens aan het bellen gezet, en wat denk je............................
Belgacom had al direct naar mobistar gebeld en gezegd dat mijn lijn in orde was.
Mobistar heeft mijn abonnement hersteld, en opnieuw aanvraag gedaan om die lijn te mogen gebruiken.
Die van Belgacom hebben de hele tijd zitten liegen dat ze zwart zien om me te houden.
Nooit zeg ik, nooit ga ik nog met Belgacom in zee verdomme.
En deze post staat hier direct als belangrijk gemarkeerd zie.
En dat er verdomme nog eens iemand begint over scarlet of ander belgacomgebroed zie, een blauw oog langs je computerscherm krijg je van mij.
 
Laatst bewerkt:
het bevestigt alleen maar dat de maffiose praktijken die ik indertijd bij versatel ervoer nog altijd aan de orde van de dag zijn. Ik verschiet er niet van ;!

ik ben nu niet echt iemand die het onderste uit de kan zoekt en ben dan maar bij de andere grote ( telenet). maar bij BGC ga je me nooit weten zitten :p
 
Een en ander is al uitgeklaard zie.
De winkels van mobistar en proximus(belgacom) zijn maar 100 meter van elkaar verwijderd, en belgacom is een rattennest
Ga ik eerst naar belgacom, zeggen die dat mobistar op de coax zit van telenet.
Ikke naar mobistar, maar die zitten op de belgacomlijn, al 6 jaar, maar vroeger moest er signaal opzitten van Belgacom.
Allee vooruit met de geit, ikke weer terug naar belgacom, belt die vent een collega op (afgesproken spel denk ik).
Ik zit op 1200 meter van de centrale en mijn signaal is sterk genoeg, en ik had voorheen al adsl, nooit anders geweest.
En met mijn telefoonkabel is er ook nooit iets mis geweest godv..........
Ikke nog maar es een keer naar mobistar, die mensen dan ook nog eens aan het bellen gezet, en wat denk je............................
Belgacom had al direct naar mobistar gebeld en gezegd dat mijn lijn in orde was.
Mobistar heeft mijn abonnement hersteld, en opnieuw aanvraag gedaan om die lijn te mogen gebruiken.
Die van Belgacom hebben de hele tijd zitten liegen dat ze zwart zien om me te houden.
Nooit zeg ik, nooit ga ik nog met Belgacom in zee verdomme.
En deze post staat hier direct als belangrijk gemarkeerd zie.
En dat er verdomme nog eens iemand begint over scarlet of ander belgacomgebroed zie, een blauw oog langs je computerscherm krijg je van mij.

Hé man bedankt voor je compliment! Wat denk je van een scarlet pakket, 'n officieus zusterbedrijfje van BGC, 50€ all in!! Niet te versmaden man!

grtz.wivy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
blauw twee ogen zo blauw, zoals tuur blanchaert (will tura)zingt, allé laat iets weten vriend! Ik kan je misschien helpen? ik wordt er zelf ambetant van nijl! Zopas een nieuw intern folder gekregen: "Klant is koning"

Vertaal dit eens in tech-taal.

grtz wivy
 
het bevestigt alleen maar dat de maffiose praktijken die ik indertijd bij versatel ervoer nog altijd aan de orde van de dag zijn. Ik verschiet er niet van ;!

ik ben nu niet echt iemand die het onderste uit de kan zoekt en ben dan maar bij de andere grote ( telenet). maar bij BGC ga je me nooit weten zitten :p

zeg twan ik verdien ook mijn "stuute" maar. telenet is rapper dat weet het achtereind van een varken ook ze, ik ook want ik ben da varken hahaha.
Ik ben een 'groene jongen' ik lach dagelijks groen en dat dit pijn man, zeker weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan