Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga morgen eens zelf bellen met de tec van mobistar wat er nu juist van aan is.
Nu heb ik enkel wat mijn vrouw en de dame van de mobistarwinkel vertelt om me op te baseren.
Ik moet me eens beter wapenen.
 
ge kunt u bewapenen via mij, Nijl het is een zottekot man, geloof mij!Mobistar levert Rawcopper zonder bgc (spraak), of met spraak (shared pair) adsl van mobi met spraak van belgacom!!!!
 
Dan kan het toch geen probleem geven om me aan te sluiten.
Ik koos internet en telefoon langs voip, dus "met spraak (shared pair) als ik goed zit voorlopig omdat bgc nog telefoonsignaal geeft.
Ik denk dat die aanvraag waarachter ze zich verstoppen een smoesje is om meer tijd te winnen.
Pas vorige week maandag heeft mijn vrouw ons belgacom klantnummer binnen gegeven en is 1week wat weinig om me op internet te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Dat kan een commerciël trukje zijn, want ik zie technisch geen probleem!
Zoals met BGC-TV u heeft recht op gratis Belcacom TV, mensen dwingen om het te nemen!!! Ikke niet, 'k zit bij telenet en met plezier betaald iedere maand. Gratis bestaat niet!!! Geloof mij !!!
Ze spelen met de voeten van een brave werkman, wie is de andere vraag?
Vraag maar es BGC-TV één dag later PRIJS!!!
Ik heb twee telf.nrs. opgestuurd bel mij!! Nijl

grtz.wivy
 
Later misschien, als ze met mijn voeten spelen.
Als je me dingen verteld die het daglicht niet kunnen verdragen ga ik niet garanderen het stil te houden hoor.
Als het iets is dat iedereen aanbelangt....
 
Nijl ik wil het op papier zetten, alles voor een goed doel en tevreden klanten en niet-klanten!!!

wivy
 
Nu ga ik mijn schoonheids slaapje doen, wel terusten tevereden klanten van bgc en andere operatoren, morgen is het terug een drukke dag met ........ klanten!
Slaapwel mannen en Nijl stuur een sms naar één van mijn mobils! THXS
 
Ik hou het liever op msn, stuur dat adres even door dan zie ik het morgen overdag wel (dan kan ik normaal nog surfen).
Mijn gsm is van het werk, nummer ook, liever niet online die dingen.
 
Kan ik begrijpen thxs!
Ik hou niet van msn! virus en ander gebroed!
de nummers van mijn (is verwijderd,er mogen geen telefoonnummers worden weergegeven). waarom ik hou alles gescheiden. Mijn beroep is geld verdiennen voor Belgacom, mijn bestemming is iedereen te helpen Ik werk niet voor BGC maar voor mijne klant, die in mijn zicht staat!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
amsn gebruiken he, nog nooit virussen gehad, meeste reclame komt er ook niet door van de microsoftrommel.
Ik ben weg, moet om 21.30 beginnen aan mijn eerste nacht.
 
Jammer bel, mij? sms een nummer, ik bel terug!!! wivy, echt ik meen dit van het binneste van mijn hart en ziel ,alléé hetgeen ervan overblijft. Doen man, doen!!!

mvg wivy!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan