Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat het over een gelijk of ongelijk wedstrijd, dat wist ik niet.......@lange pier Ik vind het wel grappig dat je je statement van hierboven illustreert met een link naar een artikel dat krèk je ongelijk bewijst, volgens de schrijver ervan ... Hij propageert ook die range van 10 tot 80 % !
dit is een oplaad protocol, laad je smartphone op tot 100% in +/- 40 minuten ....Super VOOC 67 W
ook deze bestaat in een NIET volledige bezetting: dunner kabel tussen de connectors! een volledige kabel is +/- 5 mm dik, de andere is dunner, het verschil is te zien hoor, geloof me ...@wivy Goed zoekwerk, maar in het geval van TS zal het niet helpen : OnePlus gebruikt uitsluitend USB-C connectoren.
En de OnePlus laders zijn snelladers (Warp Charging).
Dat hangt niet alleen af van de Android versie. Samsung heeft een appje van eigen huis uit bijvoorbeeld. Ik heb OnePlusNord 3 5G en die appjes werken uitstekend, maar de android versie (13) heeft geen zulke beveiliging zoals Samsung in sommige toestellen.Versie 12 heeft dat ook, versie 10 niet, versie 11 heb ik niet in gebruik, in versie 13 kan ik dat niet terug vinden.
Ik heb enkel Nokia.Dat hangt niet alleen af van de Android versie. Samsung heeft een appje van eigen huis uit bijvoorbeeld.