Onedrive sync engine troubles

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Iemand wat ervaring met OneDrive?

Mijn betrouwbaarheidsblad staat vol met » OneDrive sync engine werkt niet meer « daarna » Onedrive reageert niet meer en is gesloten «

Google staat vol met zeer complexe oplossingen die aan mij niet zijn besteedt. OneDrive wissen en her-installeren heeft geen soelaas gebracht.

Er moet toch een simpele manier zijn om dat ding opnieuw te doen werken?

Groetjes allemaal,

Walter
 
Q: als jij in de OneDrive folder op je pc een bestand neer zet ...word deze dan ook bij u in de Cloud neergezet ?

WW: Helemaal NIET!
►► De » Sync Engine « werkt nog steeds aan geen kanten.◄◄

Ook in de Taakplanner niets te zien van een » SkyDrive Engine Host Process is running « (gelezen in Microsoft Answers die ook geen directe oplossing geeft).

Grtn | WW
 
ik vermelde in bericht 74 al dat dit bij mij in beiden richtingen werkt ...
dus het antwoord op je vraag !
Wawa zei:
Q: als jij in de OneDrive folder op je pc een bestand neer zet ...word deze dan ook bij u in de Cloud neergezet ?
= ja ..dat werkt hier in beiden richtingen zonder dat ik op syncroniseren dient te drukken !

**straffer nog ..
ik uploade daarstraks onder het lokaal account een iso file naar de cloud..en nu melde ik me juist aan onder mijn Microsoft account en deze starte direct met het syncroniseren van deze iso naar mijn OneDrive folder op deze pc daarna starte deze nog een controlle op en geeft nu aan dat alles bijgewerkt is ..

ik zag bij mij dus wel een verwijzing staan in de taakbeheer ..

b159779c8f-Ashampoo_Snap_2014.09.18_19h18m22s_003_.png
 
je dient eerst deze op te zoeken in systeem32 ...
indien deze daar vermeld sta start je die daar dan ook op ...( stond toch duidelijk vermeld in de printscreen dacht ik !)
 
er is inderdaad iets serieus mis met uw systeem ...
ik heb daarjuist terug mijn Microsoft account opgestart en heb ook de " proces explorer" geinstalleerd deze geeft dus hier ook de OneDrive aan..

Ashampoo_Snap_2014.09.18_23h10m07s_004_.png

ik raad je aan een herstel op te starten van je systeem ...via de optie pc-instellingen ..
denk dat dit de enige optie is die open blijft .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan