Onedrive sync engine troubles

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Iemand wat ervaring met OneDrive?

Mijn betrouwbaarheidsblad staat vol met » OneDrive sync engine werkt niet meer « daarna » Onedrive reageert niet meer en is gesloten «

Google staat vol met zeer complexe oplossingen die aan mij niet zijn besteedt. OneDrive wissen en her-installeren heeft geen soelaas gebracht.

Er moet toch een simpele manier zijn om dat ding opnieuw te doen werken?

Groetjes allemaal,

Walter
 
Zie je wat ik bedoel Qtex en Wawa zie afb.heb nu één muziek bestand geupload naar Onedrive
wawa2.JPG
mvg
 
ja dat teken heb ik daarstraks gezien ....had er geen aandacht aangegeven ...het kan dus best zijn dat er teveel gelijktijdig gesynchroniseerd word en dat het systeem hopeloos vastloopt !
**echter kun jezelf niet daar tussen komen en gebeurd het synchroniseren automatisch.
denk dus niet dat er kan aangegeven worden welke map bijvoorbeeld het eerste gesynchroniseerd dient te worden .!
 
Q & L,

Ik kan OneDrive openen via de shortcut op de taakbalk of de tegel via de Charms. Dan staat er bovenaan "Alle bestanden zijn bijgewerkt". Ze staan in de OneDrive folder, maar komen niet in de Cloud. Zoals gezegd: 54 van de 1300 afbeeldingen.
Mvg | Walter
 
echter kun jezelf niet daar tussen komen en gebeurd het synchroniseren automatisch.
Als Wawa icoontje rechts te pakken krijgt....kan hij het wel stoppen....dan instellingen veranderen!
Kijk voor muziek bestand van 88MB meer als 10min.Hangt natuurlijk van je abo af!
Maar als ik afb. zie van #38 ja dan is er van alles bezig ,(zeker al 1300 fotos)dit kan volgens mij niet lukken,of ja mms na heel lange tijd!
Voorlopig ben ik ook uit geput met tips/oplossing
mvg
 
neem dit eens door ...Up- en downloadsnelheid maximaal verhogen - OneDrive Help

Opmerking:

In de Verkenner worden bestanden waarvan de synchronisatie is vastgelopen, weergegeven met een pictogram met een dubbele pijl die niet verdwijnt.
Bij items met problemen wordt een foutpictogram weergegeven.
Als u meer informatie over een probleem wilt bekijken, houdt u het item ingedrukt of klikt u hierop met de rechtermuisknop en kiest u Synchronisatieproblemen weergeven.

**de afbeelding hier onder komt dus van u zelf ...
Ashampoo_Snap_2014.09.17_20h24m39s_002_.png
 
De afbeeldingen, docs, video's en favfs stonden er al een tijd tot ik vaststelde dat het niet meer werkte.
Ondertussen staan de dubbele blauwe pijltjes er ook niet meer. Ze hebben er eigenlijk maar zeer kort gestaan.
Amaai, wat een kalvarie is me dat...
Mvg | Walter
 
@Wawa nog vraagje...weet niet hoe je zelf met Onedrive werkt!
Zal één voorbeeld geven hoe ik het doe!Wil ik b.v je toptips deel 3 hebben>donwload ik die via Pctuts>sla bestand op bureaublad >dan rechtsklik>knippen>dan naar map via verkenner>map onedrive>plakken in de map die ik wil!dan komen die blauwe pijltjes>als bestand geupload is,zijn pijltjes weg,staan je toptips in de cloud!!!
Heb in één Word/Excell bestand>zelfde werkwijze,wil ik er iets aan toevoegen/verwijderen>naar map onedrive bewerk mijn doc....en alles is bij gewerkt in de cloud!!!
mvg
note:zou doe ik het meestal,maar je kan ook via Onedrive uploaden!
 
Manueel Uploaden

Manueel Uploaden

L,

Manueel uploaden werkt; dit is een foto van het internet geüpload:
BMW.jpg

Maar mijn afbeelingen in de OneDrive map moeten toch gesynct worden? Vanzelf.

mvg

WW
 
Maar mijn afbeelingen in de OneDrive map moeten toch gesynct worden? Vanzelf.
Ja dit is juist waar ik aan twijfel!(kan verkeerd zijn )probeer maar te helpen!
Probeer dan eens volgende selecteer dan eens b.v 30 fotos ook manueel van die 1300 en zie eens wat dat zegd!
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan