Onedrive sync engine troubles

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Iemand wat ervaring met OneDrive?

Mijn betrouwbaarheidsblad staat vol met » OneDrive sync engine werkt niet meer « daarna » Onedrive reageert niet meer en is gesloten «

Google staat vol met zeer complexe oplossingen die aan mij niet zijn besteedt. OneDrive wissen en her-installeren heeft geen soelaas gebracht.

Er moet toch een simpele manier zijn om dat ding opnieuw te doen werken?

Groetjes allemaal,

Walter
 
Bedankt voor de tijd, maar het ziet er naar uit dat dit al lang aan het gebeuren was. Dan moet ik wel erg ver gaan. Ik weet nog niet wat hiermee te doen. Met Dropbox, Google Drive, Belgacom Cloud gaat alles vlot maar met die Microsoft is het slecht gegaan sinds een of andere update. Teruggaan zou ik dan experimenteel moeten doen en ondertussen heb ik zoveel instellingen beter gemaakt.
Ik zie dat niet zitten.
Toch bedankt om 91 berichten in het spoor te blijven.
Walter
 
vraagje : staat bij u in de taakplanner ook de OneDrive updater ingesteld ...bij mij dus wel .

Ashampoo_Snap_2014.09.18_23h45m58s_005_.png
 
Met de moed der wanhoop de "sync" doen werken

Met de moed der wanhoop de "sync" doen werken

Hierzie, al mijn 'Sync_dingen' in System32.

Sync.jpg


PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

WW
 
OneDrive eindelijk terug aan de slag!

OneDrive eindelijk terug aan de slag!

Q,

Ik heb met behulp van de 'Everything' PC-Search-engine alle bestanden van OneDrive en Skydrive gewist!

► Daarna OneDrive ge-her-installeert en zie daar: het werkt. Of het synkroniseren nu vlot en juist gaat, moet ik nu nog afwachten, maar het ziet er goed uit met alle icoontjes voorhanden.

Dus: je laatste suggestie heeft het gedaan.
► Bedankt voor je eindeloos geduld.

Walter
 
de laatste suggestie die ik je meedeelde via een pb ..
om enkel de OneDrive map op je pc te behouden en ook deze in de cloud maar om al de rest te verwijderen ,bedoel je wellicht !!

ik wilde je dit eerder al voorstellen ,maar hield deze voor het laatst !


**opmerking : Skydrive is dus ook OneDrive
men heeft Skydrive hernoemd naar OneDrive !

bron : SkyDrive is nu OneDrive - Microsoft Windows
 
...inderdaad, zo heb ik het uiteindelijk gedaan. Straks bekijk ik het nog even om mijn Samsung of alles ook nog correct in de Cloud staat. Vannacht zag ik al 't een en 't ander.

► Dit is #100 berichten...

Tot kijk.
 
OneDrive 40 GB : Topklasse!

OneDrive 40 GB : Topklasse!

Ja, maatjes, dat heb ik gemerkt en met mijn Video's er bij zit ik al bijna aan de grens..!

Da's goed nieuws hé?

Walter-cartoon.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan