Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een miserie.... Het toetsenbord van mijn laptop is kapot, verschillende toetsen werken niet meer. Nu heb ik een extern keyboard er aan gehangen en dat werkt wel. Alleen oorspronkelijk is mijn laptop een AZERTY en mijn extern bord is een QWERTY maar dat reageert als een azerty bord en ik krijg het niet gefikst. I, de goede oude tijd van Windows XP was dat voor mij duidelijk maar in Vista kan ik het niet terug vinden.
Ik had dus graag gehad dat mijn twee toetsenborden beiden werken. Het bord van mijn laptop als AZERTY en mijn extern bord als QWERTY. Wie kan mij helpen?

Joke
 
jij wilt dus het Qwerty toetsenbord ook met een Qwerty indeling gebruiken dus en niet met de Azerty indeling !

daar het laptop (azerty) toetsenbord stuk is dien je deze waarschijnlijk ook uit te zetten ....
althans dien je om het Qwerty toetsenbord te kunnen gebruiken bij land Belgisch punt te vervangen door Belgisch coma ook de notatie dien je waarschijnlijk aan te passen .
 
Denk dat je vroeg of laat dat toetsenbord van die notebook gaat (laten) vervangen, dan zou ik bij deze tijdelijke oplossing eerder denken aan het aanpassen van het toetsenbord ipvh aanpassen van de Windows?
 
Toetsenbord toevoegen op US. Dan heb je normaal qwerty. Je kan dan met bepaalde toetsencombinaties wisselen tussen azerty en qwerty. Maar ik raad dat niet aan, werkt niet fijn. Best belgisch uitzetten en US (Qwerty) als default nemen.
 
Sorry voor het inbreken...goedkoopste/oplossing is extern toetsenbord kopen met AZERTY heb je voor5a10€ ..en klaar is kees.
Toetsenbord vervangen van laptop kan ook....maar als je het zelf niet kunt,word het al veel duurder.
mvg
 
Nu de winkel voor een ander toetsenbord gesloten is kan je misschien proberen met linker Alt, rechter Shift indrukken is je toetsenbord gewijzigd tot de volgende opstart.
Denk ik toch...

WW
 
Allemaal mooie oplossingen, maar je hebt geen laptop om daar een extern keyboard op aan te sluiten.

Daarom mijn vraag: Je zegt dat het toetsenbord defect is en sommige toetsen niet meer werken.

Dit kan corrosie zijn dat simpel op te lossen is door de kontakten schoon te maken. Je moet hiervoor wel het een en ander demonteren.
 
Staat in TS start .
mvg

OK ik heb het inmiddels drie keer gelezen, maar ik zie dit zo snel niet !

Wat een miserie.... Het toetsenbord van mijn laptop is kapot, verschillende toetsen werken niet meer. Nu heb ik een extern keyboard er aan gehangen en dat werkt wel. Alleen oorspronkelijk is mijn laptop een AZERTY en mijn extern bord is een QWERTY maar dat reageert als een azerty bord en ik krijg het niet gefikst. I, de goede oude tijd van Windows XP was dat voor mij duidelijk maar in Vista kan ik het niet terug vinden.
Ik had dus graag gehad dat mijn twee toetsenborden beiden werken. Het bord van mijn laptop als AZERTY en mijn extern bord als QWERTY. Wie kan mij helpen?

Joke
 
Sorry Lana denk dat ik/jij op één verkeerd spoor zitten.....
Dit kan corrosie zijn dat simpel op te lossen is door de kontakten schoon te maken. Je moet hiervoor wel het een en ander demonteren.
Bedoelde dat dit soms met een nieuwe laptop niet eenvoudig is hoor,meer niet;)
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan