Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee, dat kan je niet wijzigen ... je zit immers in de POP-instellingen !
Je moet van bij de aanvang voor het verbinden met een IMAP kiezen, niet halverwege de schermen
@eric1
Hierbij de meest eenvoudige, rechttoe rechtaan uitleg die ik kan vinden...
Natuurlijk waar er 'vevida'-gegevens staan die van je eigen mail provider in de plaats invullen...
Het verwijderen van het Office pakket gaat niet altijd zonder slag of stoot. Met de Fix-it tool, wordt alles netjes verwijdert. Via onderstaande url kun je de tool downloaden. Tevens staat er de u...
Als je het toch wil verwijderen: Ik gebruik al jaaaaaaaren dit: https://www.advanceduninstaller.com/ Vroeger betalend, nu gratis.
Prima om programma's grondig te verwijderen en het register van Windows te "kuisen". Er wordt dan een nieuw, kleiner register gemaakt.
Heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.