Varia Office verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric1

Steunend lid
Vip Lid
Met welk programma kan ik office volledig verwijderen van de laptop dat alles weg is.
Mvg
Eric
 
Heb ik gedaan met revo uninstaller maar als ik de nieuwe office 2019 terug instaleer krijg ik terug hetzelfde en kan imap niet aanpassen.
 

Bijlagen

  • Ashampoo_Snap_zondag 8 augustus 2021_13h46m57s_003_.jpg
    Ashampoo_Snap_zondag 8 augustus 2021_13h46m57s_003_.jpg
    35 KB · Weergaven: 99
  • Ashampoo_Snap_zondag 8 augustus 2021_13h48m20s_004_.jpg
    Ashampoo_Snap_zondag 8 augustus 2021_13h48m20s_004_.jpg
    43.4 KB · Weergaven: 104
  • Ashampoo_Snap_zondag 8 augustus 2021_13h51m47s_005_.jpg
    Ashampoo_Snap_zondag 8 augustus 2021_13h51m47s_005_.jpg
    18 KB · Weergaven: 98
Heb ik gedaan met revo uninstaller maar als ik de nieuwe office 2019 terug instaleer krijg ik terug hetzelfde en kan imap niet aanpassen.
Nee, dat kan je niet wijzigen ... je zit immers in de POP-instellingen !
Je moet van bij de aanvang voor het verbinden met een IMAP kiezen, niet halverwege de schermen
 
@eric1
Hierbij de meest eenvoudige, rechttoe rechtaan uitleg die ik kan vinden...
Natuurlijk waar er 'vevida'-gegevens staan die van je eigen mail provider in de plaats invullen...


is volledig identiek in 2019 versie.

Zeker niet blijven denken dat een verwijdering en herinstallatie iets zal veranderen : dit is gewoon de manier waarop het werkt.
 
Tool van Microsoft, op de site even naar beneden scrollen , dan zie je de download staan, werkt perfect !!

Optie 1 - Office verwijderen via het Configuratiescherm

Optie 2 - Office volledig verwijderen met de verwijdering 's ondersteuningstool Microsoft.

klik op deze link;​

 
Ik wil - in het voordeel van de TS - nog eens benadrukken dat het probleem :
  • NIET IS : verwijderen van Office of herinstalleren of wat dan ook !
  • WEL IS : het registreren van een bestaande mailaccount in de Outlook van Office 2019 volgens IMAP protocol.
We horen niets meer van TS, maar zoals Wivy ook al aangeeft : alle info is hierboven al gegeven - zelfs meerdere keren !
 
Misschien is er wat mis gegaan bij instellen voor IMAP (.telenet.be)

Uitgaande serverinstellingen:​

SERVERNAAMsmtp.telenet.be
POORT587
BEVEILIGINGSTYPETLS

Inkomende serverinstellingen

AUTHENTICATED SMTP
SERVERNAAMimap.telenet.be
POORT993
BEVEILIGINGSTYPESSL

  • Aanmelden doe je met je volledig Telenet e-mailadres en bijhorend wachtwoord.
  • Kies bij je instellingen altijd voor Beveiligd wachtwoordverificatie.
  • Verander je het wachtwoord van je Telenet-gebruikersnaam of e-mailadres? Verander dan ook het wachtwoord in je e-mailprogramma.
En goed instellen doe je via deze uitleg:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan