Nieuwe map aanmaken in W10

Status
Niet open voor verdere reacties.
sfc /scannow heb ik gedaan, maar duurde even, dus heb ik tussendoor iets anders (simpels) gedaan. Toen ik terug probeerde te gaan was de scan blijkbaar afgelopen en had sfc /scannow zichzelf beeindigd. Ik heb dus geen resultaat beschikbaar.
 
ok dat de sfc gedaan was dat kan maar deze opdrachtprompt zou allezins niet vanzelf afgesloten worden m.a.w. je zou normaal dan ook het resultaat moeten vermeld zien van deze sfc
*ik lees dat je zowel ccleaner als Winutilities gebruikt ...hoeveel keer heb ik je al niet meegedeeld om geen optimalisatie tools te gebruiken ...!
 
Je hebt het gezegd!.. Maar ik ben het vergeten en heb in die tussentijd hele andere dingen gedaan. Ik heb ze er nu subiet afgehaald. En in het vervolg mijn prioriteiten anders stellen .... -m-
 
das al niet normaal dat deze verdwijnt ...nadat de scan gedaan is ...allezins hier heb ik het nog nooit meegemaakt dat een opdrachtprompt zich zelf sluit na het uitvoeren van een opdracht .
 
das al niet normaal dat deze verdwijnt ...nadat de scan gedaan is ...allezins hier heb ik het nog nooit meegemaakt dat een opdrachtprompt zich zelf sluit na het uitvoeren van een opdracht .

Als je dit commando uitvoert vanuit het "Run" venster in het start menu kan dit wel. Beter is dat je manueel een command prompt eerst opent en daarna de opdracht uitvoert. Dan blijft die wel staan.


Om even op eerste probleem verder te gaan.
Ik kan plotseling geen nieuwe map meer aanmaken binnen de Verkenner
Krijg je een bepaalde melding te zien? Enige logische reden is een security/permission probleem. Zoiets heeft in principe niets te maken met een register instelling of zoiets. Moet je op bestandslevel gaan zien wat er niet juist is.
 
@Ddragon80 je bedoeld dus het uitvoervenster in Windows10 wel deze zou zelfs een sfc /scannow niet mogen opstarten ...althans hier werkt het niet via het uitvoervenster ..
 
SFC heeft Administrator rechten nodig, ... idd. Gaat niet uitvoeren en snel zichzelf afsluiten. Maar ik zou me niet teveel zorgen maken dat die prompt zelf afsluit. Eventueel de logs raadplegen, al staat daar wel teveel info in. Bestaat wel een commando om die te filteren.

Code:
findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfcdetails.txt
 
wachten tot Ddragon80 u het antwoord meedeeld..ik heb nog nooit met zulke code's gewerkt ..
ik heb wel geprobeerd deze te plakken in het uitvoervenster maar dit werkte dus niet ...althans kreeg ik hier niets te zien !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan