Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch prachtige resultaten, Qtex. Vergeleken bij mij..;!
Maar bij Telenet indertijd was mijn score ongev. hetzelfde.....
Maar volgens u was uw snelheid bij Telenet slechts 20 Mbps: <<Internet is zoals HIER (Neerpelt) zoals bij telenet : 20 mbps down en 5 mbps up. Dat zou wel beter mogen........ (volgens Ookla-test)>>
en nu komt u af met snelheden van meer als 100 Mbps bij Telenet... wat moeten we nu geloven????
Doe eens een test met een kabelaansluiting en post daarvan de speedtest hier.
Als die ook even slecht is kunt u hierover contact opnemen met uw provider (Snow), maar draadloos of langs een Powerline hebben voor uw provider geen waarde.
De behaalde snelheden voldoen sowieso voor het gemiddelde "huis-tuin-en-keukengebruik".
Bovenste score is idd beetje beter als met de PC via mijn lichtnet....
Sorry, JW maar was echt niet zinnens om met mijn pc, scherm, klavier en muis door heel het huis te struinen....router staat in garage, pc op 2de verdiep....
De "oude bakker" leverde een brood van 1000 gr maar er werd een andere bakker opgezocht.
De "nieuwe bakker", die heeft enkel brood van 800 gr in zijn rek maar wie zich op voorhand informeerde over zijn gebruikte ingrediënten en zijn manier van bakken, die wist ook dat het brood bij die nieuwe bakker regelmatig al eens wat lichter kan uitvallen.
Er werd om budgettaire redenen van bakker veranderd en bovendien voldoet de kwaliteit van het brood, dus ik volg de redenering van de klant.
Je kan moeilijk van bakker 2 verwachten dat hij voor de helft van de prijs de hoeveelheid en de kwaliteit van bakker 1 gaat aanbieden.
Waarom zou je met uw pc, scherm klavier, muis door heel uw huis moeten struinen?????????????
Vraag doodeenvoudig aan een kennis van u die in het bezit is van een laptop of hij/zij eens tot bij u wilt komen. Sluit deze laptop met de kabel aan op uw modem en op de laptop, start deze op, doe te speedtest en u weet dadelijk het resultaat. Eenvoudiger kan niet en heel de test is op de kortste keren klaar.
Het probleem met de snelheid kan ook te wijten zijn aan uw pc. Als je met die laptop ook dezelfde snelheden haalt als met uw pc kun je uw provider hierover contacteren. Haal je met die laptop hogere snelheden, dan kun je uw pc eens laten nakijken.