Windows 10 Na afsluiten PC zijn instellingen de volgende dag op 0 gezet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik heb een website waar ik moet inloggen en een code opgeven om mee te kunnen werken.
Wanneer ik DEZELFDE dag de PC afsluit en terug opstart, dan staan de inloggegevens en code nog steeds vermeld en kan ik gewoon werken.
Maar als ik DE VOLGENDE DAG heropstart, dan zijn alle inloggegevens en code verdwenen en moet ik alles terug inbrengen.
Deze fout zou dus kunnen gebeuren doordat er "ergens" een vinkje staat of niet staat dat "alles dient opgekuist te worden bij afsluiten van de PC.""

Maar waar kan ik dit controleren ?

FLAMINGO :geek:
 
ga in firefox en type: about:preferences#privacy
(zo staat het goed)

1690383513816.png



1690383486378.png
 
Beste lange pier,

Mozilla Firefox.
Cache wissen doe ik nooit - weet niet hoe.
FF en CC - waar kan ik dat bewaren vinden ?

FLAMINGO :geek:
Indien je via toepassingsmenu wachtwoorden ziet dan kun je die gebruiken, indien je een wachtwoord in een cookie hebt kun je die bewaren of veilig stellen met Ccleaner wat gewoon prima werkt als je verder niets aanpast, vergeet dat gekraai dat het verder iets met je computer doet.
 
de wachtwoorden in firefox staan onder (rechtsbovenin 3 horizontale streepsjes-wachtwoorden)
Bij mij zeker niet, die zitten in een kluis van een wachtwoord manager.

Voor twee extensies (plugins) toe aan je browser.
I'don't care about cookies, ben je van het gezeur vanaf dat je iedere keer cookies moet accepteren
en
Cookie Autodelete
Daar kan je de site(s) waar je moet inloggen whitelisten en de rest van de overbodige cookies worden automatisch gewist.
Als we je browser weten, kunnen we de juiste dowload links posten.
met Ccleaner wat gewoon prima werkt als je verder niets aanpast, vergeet dat gekraai dat het verder iets met je computer doet.
dat klopt als een zwerende vinger @langepier
 
CC cleaner goed programma ? Noway!
Stuurt prive gegevens naar avast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan