Hardware Muziek en speakers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wegens schilderwerken diende ik deze week mijn pc af te koppelen. Nu de werken gedaan zijn, heb ik geprobeerd om alles terug te installeren. Alles blijkt gelukt te zijn, behalve mijn muziekboxen (2) die doen het niet meer. IK heb ze terug gezet waar ze stonden, en heb de stroom draad in het stopcontact gezet. Dan de stekker met een punt (of hoe moet ik dat noemen) achteraan in mijn pc gestoken. Muziek opgezet : lichtje van de speaker brandt , maar er komt geen moer muziek uit... dju toch. Blijkbaar heb ik iets verkeerd gedaan, maar wat? Kan ielmand mij a.u.b. raad geven? Alvast bedankt.
 
Oplossing
Gelukt !!!! Blijkbaar was er iets met het kabeltje. Was blijkbaar te stevig aangespannen.
Alles afgekoppeld en terug aangesloten en YES, alles functioneerd terug zoals voorheen.
Iedereen van harte bedankt voor jullie inspanningen. terug muziek tijdens mijn werk op de pc.
Item mag dus gesloten worden.
Dat is fijn om te horen.
Maar als een strak kabeltje ervoor kan zorgen dat het geluid weg is, is dit kabeltje niet best meer.

Best is om deze te vervangen om problemen later te voorkomen. Kabeltje kost niet zo veel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan