Moppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een man vraagt aan zijn kleine buurjongetje: "Wat doet jouw vader eigenlijk?" Het jongetje antwoordt: "Die is cellist." De man: "Cellist? Ik wist niet dat je vader aan muziek deed." Jongetje: "Dat doet hij ook niet. Maar voor zijn laatste inbraak heeft hij twee jaar cel gekregen."


MS tech: - Microsoft tech support, kan ik u helpen?
Oude vrouw:" Goedemiddag! Ik heb nu al vier uur op jullie zitten wachten! Kunnen jullie me alstublieft zeggen hoe lang het duurt voor jullie me helpen?
MS tech: - uuhhh..? Pardon, ik snap het probleem niet helemaal.
Oude vrouw: - Ik heb zitten werken in Ms Word en ik heb ruim vier uur geleden de helptoets ingedrukt. Kun je me zeggen wanneer jullie nu eindelijk komen?



Bill Gates overlijdt en komt in de hel terecht. Lucifer ontvangt hem.

L: Welkom meneer Gates. Omdat u zo'n belangrijk persoon bent,
ga ik u de keuze geven waar u de eeuwigheid wil doorbrengen.
We hebben de keuze uit drie kamers.

In de eerste kamer ziet Bill de mensen in een gigantische lavapoel schreeuwend ronddrijven.
In de Tweede kamer ziet Bill de mensen aan de meeste gruwelijke martelingen worden onderworpen.
In de Derde en kleinste kamer ziet hij een knappe blonde vrouw, een fles wijn en ,het allerbelangrijkste, een computer.
Hij kiest dan ook resoluut voor kamer 3.
Net als hij binnen is gegaan komt Satan eraan.
S: Lucifer, dat was Bill Gates. Waarom geef je hem de beste kamer?
L: Dat denkt iedereen maar. In de fles wijn zit een gat en in het blondje niet.
S: en de Computer?
L: nog erger. Het is Windows 95 en er ontbreken 3 toetsen.
S: welke?
L: Control, Alt en Delete.
 
Dochter: "Pap, ik ben verliefd op een jongen die ik heb leren kennen op een dating site, we werden vrienden op Facebook, en we hebben al veel gekletst via What's app. Hij heeft me een aanzoek gedaan via Skype en we hebben erover gebeld via Viber. Geef jij ons je zegen over ons huwelijk?"
Vader: "Wauw fantastisch, ik zou zeggen: Geef je ja-woord via Twitter, beleef je huwelijksnacht via de webcam, bestel kinderen met Ideal. En als je genoeg hebt van je man; verkoop hem dan op 2dehands!"
 
Deze morgen aan Lidl hier filevorming.
afstand.jpg
 
Een man ligt op zijn sterfbed, wetende dat het einde nabij is.

Rondom hem zitten z'n vrouw, dochter, schoonzoon, en een verpleegster.

De stervende richt zich tot zijn dochter en zegt: "Mariette, ik wil dat gij de huizen in de Zandstraat en al de

aanpalende straten neemt".

Tot zijn echtgenote: "Rita, gij al de kantoren en de residentiegebouwen van de wijk van de Zonnestraat".

Tegen de schoonzoon: "Pierre, gij... awel gij krijgt de flatgebouwen rond het stadspark"...

De verpleegster is helemaal sprakeloos als zij dit allemaal hoort.

Nadat de man overleden is zegt zij: "Madame Rita, wat moet uw man een hard werkende mens geweest zijn dat hij zoveel eigendommen heeft verworven"!

Waarop de echtgenote verbaasd: "Eigendommen?

't Gaat hier wel over zijn gazettenronde hé!!!"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan