Moestuin is klaar en wat beplant

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Vorige jaar had ik zo een 100 vierkante meter moestuin, dit jaar 200 vierkante meter. Nu denk je amaai dit om spitten nee hoor, 2 jaar geleden heb ik mij bakfreez gekocht 2 de hands en ze was zo als nieuwe.
Momenteel zitten de vroege aardappelen er al in de eerste komen al boven zo een 40 struiken, sla onder glas, radijzen, spinazie en van af 15 april volg er nog meer .
 
Ik ben jalours.
Ik ben geen tuinman, het meeste leeft bij mij niet lang. Behalve het onkruid, dat doet het altijd erg goed bij mij. :mad:
 
de man met de groene vingers.. je mag eens langskomen hier met je freeze het stuk achter is 10x10 dus ook zo'n 100 m2 en zit vol met bamboewortels ...
zie er tegen aan maar moet ooit terug aangelegd worden ..
 
bamboewortels daar begin ik niet aan dan moet je al een graafmachine hebben om deze helemaal weg te krijgen.
 
kweet het ben er al achter geweest ..het zou me een dikke 500€ kosten om dit te laten doen ...
dat heb ik er niet voor over en blijft het stuk maar braak liggen ..ooit komt er wel gras of onkruid ..
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
awel hier juist hetzelfde … heb hier ook de buxus er uit moeten gooien en tegelijkertijd een den van 6 m hoog omgegooid ..
mijn rotstuin is gebleven maar op dit moment nog zonder enige beplanting heb daar een tegen wel maaskeien er bij gegooit ..door vanachteren er weg te halen en deze vanvoren erbij te gooien ..
 
Zo te zien een paar steentjes vergeten weg te halen. ? Ik zie er nog 5 liggen vanaf hier. :)
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: Quit
die bomen zullen er rap uit gaan bij mij :p
 
Laatst bewerkt:
Hier is het heeeeeeeeeel kalm, ik moet het heel erg kalm aan doen met mijn rug. Ik kan gaan werken, maar ik heb 0 overschot. Als ik dan na mijn 8u werken thuis kom, ben ik gewoonweg bekaf. Om dan nog eens in mijn tuin bezig te zijn lukt dat niet hoor. Maar morgen is het Zaterdag en ze beloven vrij mooi weer. Dus misschien dat ik morgen wel iets in mijn tuin kan doen.
 
Blauw voor papier
Grijs voor Plastic
Groen voor het goenafval

Voor het grofvuil en restafval is een ondergrondse container in de buurt aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
amaai wij hebben er maar 2 groen voor tuinafval en keukenafval, en grijs voor gewone afval. Papier moeten wij in dozen doen.
 
hier zijn er ook meerdere ..
blauwe zak voor pmd afval.. (ophaling om de 2 weken )
purperen zak voor huishoudelijke afval .. (ophaling om de 2weken )*ook voor overschotjes van eten !
witte organische zak enkel voor groenafval ( word opgehaald met aparte wagen maar op dezelfde dag als de blauwe zak )*hier mag enkel rauwe etens waren mee !
*donkere grijze zak harde plastiek (zelf gratis weg te brengen naar het containerpark ..
*groot groen afval en groot in aantal (zelf gratis weg te doen naar het containerpark )
*papier en karton word 1x per maand opgehaald maar men mag dit ook gratis naar het containerpark doen ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan