Moestuin is klaar en wat beplant

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
tnx.

Er ligt ongeveer 10cm zand onder de tegels dat aangestampt is met een trilmachine.
Mijn buurman twee huizen verder is hovenier en legt ook regelmatig tuinen met terrastegels aan. Ik heb dit op zijn advies zo gedaan.
Het is de bedoeling om incidenteel de auto te parkeren. Meestal als alle parkeerplaatsen in de buurt bezet zijn. En als ik dingen moet laden of lossen uit de auto.
Tevens komt de caravan er te staan als in op vakantie ga en terug kom.
Verder is het een stuk tuin dat weinig onderhoud meer nodig heeft. Tussen de tegels ( de kieren dus ) komt anti onkruid voegzand.

Laatst bewerkt:

cve

Medewerker
Forumleiding
Hier heb ik in de afgelopen tijd heel kalmpjes aan een kippenren gemaakt en met pasen heeft de paashaas een trampoline gebracht en deze heb ik ook al ineen gezet. Nu is het de beurt aan een tweedehands kippehok dat ik aan het schilderen ben. Maar met mijn hernia is het allemaal heel erg kalmpjes aan. Ik moet zorgen dat ik kan blijven werken op mijn werk, want aan de ziekenkas zijn is geen optie. Dus iets doen, weer wat rusten, dan weer wat doen en dan weer wat rusten. Maar ik moet luisteren naar mijn lichaam. Ga in de week genoeg in het rood, dat ik in het weekend niet in het rood mag gaan. Mijn lichaam moet op tijd en stond kunnen herstellen van in de week op het werk. Dus het is allemaal heel erg kalmpjes aan, ook zo rustig mogelijk op het werk, maar ja, ge kent dat wel he. Op het werk rustig aan, dat gaat zomaar niet altijd he. Maar van als ik kan doe ik het dus wel. Blijven werken, maar dan kalm en rugbesparend werken. Ik ben dus ook aan het uitkijken naar een andere job, want dit wat ik nu doe kan ik dus niet blijven doen. Dit kan mijn lichaam niet meer aan. Dat is dus duidelijk geworden ondertussen.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
gisteren heeft het hier hard gewaaid en geregend ( klein stormpje ) deze morgend 8.45u belde ze hier aan ...het kwam er op neer dat de boom welke in mijn achtertuin stond voor een deel omgewaaid was ( deze had drie stammen die onderaan vertrokken en 1 van de 3 lag om ) bij nazicht zag ik dat de overige 2 stammen verrotting begonnen te vertonen ..concreet heb ik dus vandaag mijn tijd gebruikt om deze om te doen met een handzaag ..
heb deze vanaf boven eerst stap gewijs uitgedund en als laatste de stam omgezaagd en daarna werd deze in kleinere stukken gezaagd om deze weg te doen naar het containerpark ..het groen word morgen opgehaald ..
*het was een struik die opgesnoeid werd tot een drie stamige seringenboom .. deze was 5m hoog

Laatst bewerkt:

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
dan betaalde ik daarvoor ..lieten ze me verstaan .. aangezien dit op mijn eigendom was ook al huur ik deze woning .
stond de boom langs de straat of op een openbare plaats dan kwamen ze deze gratis weg halen ..

Mik

Medewerker
Forumleiding
Op mijn leeftijd heb ik er de moed niet voor om er aan te beginnen. Heb vroeger nooit tijd gehad er voor. Nu begin ik er niet aan. Maar ik zie het heel graag DOEN.

• Like
Waarderingen: Tuts

DDragon80

Beheerder
Forumleiding
Admin
Zoiets geeft voldoening se. Eigen groentjes...
Oppassen waar ge de riekt steekt e Ivan! :D Maar... ze zien er geweldig uit. Aardappeltjes hebben we zelf niet staan.

• Like
Waarderingen: Tuts
Bovenaan Onderaan