gisteren heeft het hier hard gewaaid en geregend ( klein stormpje ) deze morgend 8.45u belde ze hier aan ...het kwam er op neer dat de boom welke in mijn achtertuin stond voor een deel omgewaaid was ( deze had drie stammen die onderaan vertrokken en 1 van de 3 lag om ) bij nazicht zag ik dat de overige 2 stammen verrotting begonnen te vertonen ..concreet heb ik dus vandaag mijn tijd gebruikt om deze om te doen met een handzaag ..
heb deze vanaf boven eerst stap gewijs uitgedund en als laatste de stam omgezaagd en daarna werd deze in kleinere stukken gezaagd om deze weg te doen naar het containerpark ..het groen word morgen opgehaald ..
*het was een struik die opgesnoeid werd tot een drie stamige seringenboom .. deze was 5m hoog
heb deze vanaf boven eerst stap gewijs uitgedund en als laatste de stam omgezaagd en daarna werd deze in kleinere stukken gezaagd om deze weg te doen naar het containerpark ..het groen word morgen opgehaald ..
*het was een struik die opgesnoeid werd tot een drie stamige seringenboom .. deze was 5m hoog
Laatst bewerkt: