Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Internet Explorer 10 is vanaf vandaag eindelijk beschikbaar voor Windows 7. In de komende weken wordt de update automatisch geïnstalleerd. De gebruikersinterface blijft vrijwel ongewijzigd.

Voor Windows 8 is Internet Explorer 10 (IE10) afgelopen oktober al uitgebracht, tegelijkertijd met de lancering van dit besturingssysteem. Windows 7-gebruikers die de previewversie van IE10 hadden geïnstalleerd komen als eerste aan de beurt voor de upgrade. Deze is beschikbaar in 95 talen, meldt The Verge. lees meer IE10 eindelijk gereed voor Windows 7 | Computer Idee
 
Even een vraagje aan de gebruikers van IE10 onder Windows 8

Zijn er meer leden die hiermee problemen ondervinden met de editor hier op Pctuts.

Mijn Enter knop doet niets hier.
 
OK, bedankt, maar voorlopig geen IE10 dan op mijn goed draaiende Windows 7 systeem.
 
de enter toets werkt nog niet op de IE10 nadat dit aangepast werd bij extra opmaakmogelijkheden !
 
blijkbaar nu wel ..
ik was vergeten om de browser te sluiten ..
de enter toets werkt nu perfect ..
dank je tuts.
 
Zullen we dan de Geavanceerde tekstverwerker - WYSIWYG uitzetten op het forum.
Ik vrees dat vele leden dit zo ingesteld hebben staan en als IE10 straks automatisch geupdate gaat worden kun je wachten op de problemen van de leden.
 
awel daar ga ik akkoord mee , want de laatste 2 dagen ben ik regelmatig de posting van een ander aan het opsplitsen ..
en het valt op dat het allemaal de windows8 gebruikers zijn !

edit
ik ben zelf de FF gewoon geworden dat ik deze gewoon selecteert om te surfen dus..
maar dit onderste alinea werd dus met de ie10 geplaatst ..
denk dat ik de FF terug verwijder nu.
 
Laatst bewerkt:
Probleem is opgelost als je op die mannen van vbulletin moet wachten kan het nog lang duren dus zelf opgelost.
 
Mannekes,
Ik gebruik IE10 nu al een tijdje en kan met zekerheid zeggen dat de bugs er uit zijn.
► Zie ook bij Team > Mededeling en Vragen, het bericht uit ZDNet i.v.m. IE10.
MVG | Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan