Hier heb ik in de afgelopen tijd heel kalmpjes aan een kippenren gemaakt en met pasen heeft de paashaas een trampoline gebracht en deze heb ik ook al ineen gezet. Nu is het de beurt aan een tweedehands kippehok dat ik aan het schilderen ben. Maar met mijn hernia is het allemaal heel erg kalmpjes aan. Ik moet zorgen dat ik kan blijven werken op mijn werk, want aan de ziekenkas zijn is geen optie. Dus iets doen, weer wat rusten, dan weer wat doen en dan weer wat rusten. Maar ik moet luisteren naar mijn lichaam. Ga in de week genoeg in het rood, dat ik in het weekend niet in het rood mag gaan. Mijn lichaam moet op tijd en stond kunnen herstellen van in de week op het werk. Dus het is allemaal heel erg kalmpjes aan, ook zo rustig mogelijk op het werk, maar ja, ge kent dat wel he. Op het werk rustig aan, dat gaat zomaar niet altijd he. Maar van als ik kan doe ik het dus wel. Blijven werken, maar dan kalm en rugbesparend werken. Ik ben dus ook aan het uitkijken naar een andere job, want dit wat ik nu doe kan ik dus niet blijven doen. Dit kan mijn lichaam niet meer aan. Dat is dus duidelijk geworden ondertussen.