Moestuin is klaar en wat beplant

bomma camping

Steunend lid
Vip Lid
Amai, 40 struiken eerstelingen, dat is voor een groot gezin. Had vroeger ook een grote moestuin met vroege en late aardappelen, boontjes, ajuinen, erwten, prei, kolen enz. Sedert mijn chronische pijnproblematiek heb ik geen moestuin meer. Nu maait mijn schat regelmatig het gazon en staan er enkele plantjes. Wat het huisvuil betreft hebben wij een paarse zak voor huishoudelijk afval en een blauwe voor plastiek flessen. Al het overige kunnen wij nog tot 2021 gratis naar het containerpark brengen. Voor groenafval kunnen wij witte zakken en voor restafval zijn het gele zakken die we in bepaalde handelszaken kunnen aankopen. Glas kan naar de glasbollen en papier word maandelijks aan huis opgehaald.

• Like
Waarderingen: Tuts

Tuts

Oprichter
Forumleiding
Admin
Dat is nog maar 1 stuk heb nog een stuk van 100 vierkante meter.

cve

Medewerker
Forumleiding
Veel succes ermee. Niet mijn ding hoor. Heb geen groene vingers

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
Jeetje, jij ben serieus bezig.

Ik heb mijn tuin zo opgelost. Het is nog niet klaar, ben er dus nog mee bezig. Elke keer als ik tijd heb weer een klein stukje.

240188

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
@ Carl ze liggen mooi maar je gebruikt geen chape volgens ik zo zie ..is het de bedoeling om een extra parkeer ruimte aan te leggen dan zou je toch minstens een 15 cm dikke chape laag moeten hebben tegen mogelijke verzakkingen..

Mik

Medewerker
Forumleiding
Heel mooi opgelost Carl. Als je niet zoveel tijd hebt of geen groene vingers, is dit de beste oplossing.
Zoals Ivan, je moet er telkens heel veel tijd in besteden. Dit doe je alleen als je het echt heel graag doet. Maar je plukt er ook letterlijk de vruchten van.

Bovenaan Onderaan