Office Microsoft wordt opdringerig om over te stappen naar 365

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhilipV

Beheerder
Forumleiding
Admin
Ik werk al een hele poos met Microsoft Office Professional Plus 2016 en die is ook geactiveerd :

1619517982035.png

maar sedert kort komt er nu om de haverklap dit :

1619518018713.png

en als je daarop klikt wordt je gewoon naar de verkoopspagina van 365 gestuurd. Waarom zou ik ? Mijn 2016 voldoet prima !

Iemand die weet hoe ik MS koest krijg ?
 
Oplossing
Je kan die computer wel naar een nieuwe KMS laten verwijzen, maar... dat gaat het probleem niet oplossen.

Je hebt ofwel een Volume License key op je computer, dan is die bepaalde key in onminne geraakt bij Microsoft. En alle computers welke die key gebruiken...
Ofwel heb je een generieke key welke bedoeld is om opzoek te gaan naar zulke KMS server. Standaard vind hij die via de domain suffix (indien domein member), ofwel via een vast opgegeven KMS server.

dit misschien?


oei te vlug deze geldt voor 2013 naar 2016/365



 
Laatst bewerkt:
@wivy die durf ik niet meteen uit te voeren want het gaat bij mij om een draaiende 2016 en de vraag naar overstappen op 365.
Deze uit je link gaat erover om van 2013 over te stappen naar 2016 of 365...
en dat gebeurt dan met een aanpassing in de registry die waarschijnlijk nét ietsje anders is.

Maar ik zal wel eens in dezelfde lijn zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Ik werk al een hele poos met Microsoft Office Professional Plus 2016 en die is ook geactiveerd :

Bekijk bijlage 250019

maar sedert kort komt er nu om de haverklap dit :

Bekijk bijlage 250020

en als je daarop klikt wordt je gewoon naar de verkoopspagina van 365 gestuurd. Waarom zou ik ? Mijn 2016 voldoet prima !

Iemand die weet hoe ik MS koest krijg ?
Heractiveer uw KMS eens... probleem direct opgelost.
 
@wivy die durf ik niet meteen uit te voeren want het gaat bij mij om een draaiende 2016 en de vraag naar overstappen op 365.
Deze uit je link gaat erover om van 2013 over te stappen naar 2016 of 365...
en dat gebeurt dan met een aanpassing in de registry die waarschijnlijk nét ietsje anders is.

Maar ik zal wel eens in dezelfde lijn zoeken.
tweede link: Schakel GET .... is misschien wel iets???
 
tweede link: Schakel GET .... is misschien wel iets???
Ook verouderd voor blokkeren 2016 als je 2013 gebruikt !
Easy fixen bestaan niet meer en de registry keys komen niet overeen met de huidige versie van Win10
Eén komt nog wel overeen maar ... die staat al zoals de fix voorstelt !
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy

Het register bijwerken om de activeringsprompt van Microsoft 365 te verwijderen uit Office 2016​


Belangrijk: Deze taak bevat stappen voor het wijzigen van het register. Er kunnen echter ernstige problemen optreden als u het register op een verkeerde manier wijzigt. Voer deze stappen dus zorgvuldig uit. Zorg er daarom als extra beveiligingsmaatregel voor dat u een back-up van het register maakt voordat u hierin wijzigingen aanbrengt. Daarna kunt u het register herstellen als er een probleem optreedt.

  1. Sluit het activeringsvenster en alle Office-apps.
  2. Klik met de rechtermuisknop op de Startknop
    Knop Start van Windows in Windows 8 en Windows 10
    linksonder in het scherm en selecteer Uitvoeren.
  3. Typ regedit en druk op Enter. Selecteer Ja wanneer hierom wordt gevraagd om de Register-editor te openen.
  4. Ga aan de linkerkant van de Register-editor onder Computer naar de volgende sleutel in het register:

    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Office\16.0\Common\OEM
  5. Klik met de rechtermuisknop op de waarde OEM en klik op Bestand>Exporteren.
  6. Sla de sleutel op.
  7. Wanneer u een back-up hebt gemaakt van de sleutel, selecteert u Bewerken>Verwijderen.
  8. Herhaal stap 3-6 voor de volgende sleutel:

    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\16.0\Common\OEM
  9. Sluit de Register-editor en start Office opnieuw.
Suc6, Dré
 
@wivy volume licenties zijn nooit bedoeld voor particuliere gebruikers eerder wel voorbedrijven die dan bv 30 of meer activaties kunnen doen met zo één licentie echter zijn er laat ons zeggen "webshops "die zulke licentie aankopen om vervolgens dan meerdere office pakketen te verkopen met éénzelfde volume licentie ..
de vraag aan PhilipV is dan eerder of hij deze Office via zulke "webshop " heeft aangekocht .. in dat geval dient hij zijn beklag eerder tot hen te richten of hij koopt zich een nieuwe licentie aan .. en dan beveel ik eerder gamivo.com aan ..

*heb bij gamivo al meerdere malwarebytes lifetime licenties aangekocht en ook al verschillende Windows 10 licenties als ook Office licenties ..dit zowel voor eigen gebruik als ook voor de hier binnen gebrachte pc's .
terloops wil ik ook meedelen dat ik maar 1x een beklag voorlegde bij gamivo ..
gamivo deelde me dan mee dat ik de verkoper diende te contacteren vermits gamivo zelf geen licenties verkoopt maar een verzamelpunt is van aanbieders van over de gehele wereld.. nadat ik dan de verkoper meedeelde dat de aangekochte licentie na 1 week geblokkeerd werd omdat deze het aantal activaties bereikt had verkreeg ik een andere .. deze doet het nog steeds , aangezien de eigenaar van de betreffende pc zich hier niet meer heeft getoond .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan