Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Microsoft stopt grote Windows 10-update na meldingen van verwijderde bestanden
Ik heb de 17763.55, dus moet er voor mij een nieuwe klaar staan dan. Gisteren zei hij nochtans nog van niet. Manueel gezocht naar een update. Zal dat straks ook nog eens doen.
Hij stond er ineens vandaag zo klaar. Heb hem niet zelf moeten zoeken, toen ik ernaar wilde gaan zoeken stond er een knop "heropstarten" klaar. De download was reeds gebeurt en heb nu ook de 17663.134 op mijn netbookje staan.
Hij komt, hij komt. Alleen weet je nooit wanneer hij komt. Ik zat ondertussen wel al op de 1809 he MiK, jij zit nog op de 1803 als ik het niet verkeerd voor heb. Dus ik had dit stapje wel al voor op jou.
Mijn vrouw heeft hem gisteren nog een update gekregen, maar vrees dat het niet de update naar 1809 was. Want hij was in nog geen minuut klaar met het proces.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.