Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Gebruikt u graag een programma dat onderdeel is van Windows Essentials 2012 als Windows Movie Maker, Windows Live Mail of Photo Gallery? Zorg dan dat u dit voor 10 januari 2017 hebt geïnstalleerd. Na die datum kunt u de programma’s niet meer downloaden.


Lees verder ..................................


AfbeeldingWindowsLiveEssentialsVerzamelingAlleOnderdelen.png
 
Ook OneDrive staat vermeld als onderdeel (op de Microsoft-download-pagina. Daar gaat men toch niet mee stoppen?
 
Heb die al wel paar keer geinstalleerd op andere pcs, win7x64 en win10x64, zonder problemen.

Op welke windows versie heb je proberen installeren?
Mijn testpc is momenteel bezet, kan nog wel even duren.
Zodra die terug vrij is zal ik eens testen.
 
Heb m zelf eerst ook nog eens gedownload van diezelfde link en die dan gebruikt voor installatie.
Zonder problemen, niet getimed, denk wel een minuut of 4, mss 5 geduurd heeft.
Een Q6600, 8GB ram, oude Western Digital WD2500JD, dus oude trage HDD vergeleken met de huidige.

WLE_nl_2012_001.jpg WLE_nl_2012_002.jpg WLE_nl_2012_003.jpg WLE_nl_2012_004.jpg WLE_nl_2012_005.jpg WLE_nl_2012_006.jpgWLE_nl_2012_007.jpgWLE_nl_2012_008.jpg WLE_nl_2012_009.jpg WLE_nl_2012_010.jpg
 
Kan iemand mij helpen, laptop is gecrasht, wil Live Mail terug installeren, natuurlijk geen volledige setup bewaard...

nergens meer te downloaden, allemaal afgebroken links, wie kan via WeTransfer programma doorsturen ?
 
hier zie de link naar de setup
je zou tevens ook al de mail van WeTransfer moeten ontvangen hebben ..
 
indien de web-installer de nodige bestanden niet meer kan ophalen omdat dus in feite deze WLMail niet meer ondersteund word da dien je uit te kijken naar een andere email programma ... heb je toevallig gene backup .
 
jammer genoeg niet, destijds geïnstalleerd met link zoals ook door U aangebracht...
blijkbaar kan je (mits full install) wel nog programma herinstalleren

heb wel een copij van m'n database, maar niet van program installer
 
Beste

mijn PC heb ik gisteren ook opnieuw moeten instellen na een fout gelopen creators update van windows 10. Ik had ook Windows live essentials 2012 staan. Helaas heb ik de offline versie van de installer niet meer staan . Kan u nogmaals de volledige installer in het nederlands via we transfer bezorgen ? U zou mij enorm vooruit helpen want voor school heb ik regelmatig Movie Maker nodig en nu kan ik geen filmpjes meer maken voor in de les.
Alvast bedankt !
 
@ddepoort je zou al een mail ontvangen moeten hebben van wetransfer met de download link
hier is deze nogmaals Download link
https://we.tl/xjhftW3bvK

1 bestand
wlsetup-web.zip
*aan al de anderen link deze blijft dus maar 1 week geldig om te downloaden ...
 
Deze web installer heeft de foutcode "0x800c0006"


Als je hierna volgende gebruikt heeft hij ook deze foutcode.
Windows Live Essentials 2012 Offline Installer Download 16.4.3528.331 [Final Version]
Je kan hem wel installeren met internet uitgeschakeld.
Heb het zelf geprobeerd.

http://download.digiex.net/Apps/WindowsLive/2012/wlsetup-all-2012-16.4.3528.331.zip
Windows Live Essentials 2012 Offline Installer Download 16.4.3528.331 [Final Version] | Digiex

Is wel in het Engels.

Hier kan je hem in het Nederlands downloaden.
Ook installeren offline.

STACK


Windows Live ondersteuning afgelopen - download nog beschikbaar | arjanlobbezoo.nl
 
Laatst bewerkt:
inderdaad Luc deze web installer geeft ook hier dezelfde foutmelding ...de wlsetup-nl.exe daar een tegen werkt dus wel ..
*had beter ook eerst nagegaan of de web installer te gebruiken was ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan