Opgelost microsoft-account

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
vandaag bericht van microsoft-account op mijn gsm microsoft beveiligingscode
is dat alleen voor mijn gsm ?
heb de gsm van de week synchroniseert
ik moet alleen hier klikken als ik die niet herken (de gsm )
dus moet ik niks doen ?
 
Laatst bewerkt:
Beste,

Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld kan je indien mogelijk je vraag een beetje meer beschrijven? Zodat ik jou zo goed mogelijk kan helpen met jouw vraag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb jij in je Microsoft account eerder zelf je gsm nummer ingegoven ter toezending van deze beveiligingscode om zo je Microsoft account te bevestigen ..
*zo gebruik ik zowel een email adres om deze beveiligingscode als ook mijn gsm nummer om me deze te laten toesturen .. de code bestaat geheel uit 6 cijfers meende ik .
 
is dat allemaal omdat ik mijn gsm syncroniceerd heb
ik schrijf al die code in mijn boekje maar als ze iedere keer met andere code afkomen dan weet ik het ook niet meer op de duur :cool:
heb een account nummer van mijn telefoon en dan nog een beveiliging code van mijn telefoon
en heb nog een pincode


ik mij eigenlijk afvraag waar ik die veiligheid code moet verzenden de code die ik nu gekregen heb
 
indien jezelf iets heb veranderd aan je Microsoft account denk nu aan een nieuw wachtwoord dan krijg je inderdaad een bevestigingscode toegestuurd en nadien nog eens een mail of een bericht op je gsm (smartphone ) met de vraag of jij wel daadwerkelijk dat wachtwoord heb aangepast ... heb jij dit dan ook zelf gedaan hoef je verder niets te doen ..
*heb jij dat wachtwoord niet aangepast dan dien jij dus wel te reageren op dat bericht .!
 
ik heb nu het wachtwoord van mijn gmail veranderd nu bij microsoft -account
mijn gmail wachtwoord werkt

moet ik nu nog met die beveiliging code ?
( ik ken daar niks van wat ik nog moet doen)
 
je snapt precies niet wat ik eerder schreef in het voorgaande bericht ..
indien je eerder geen wijziging in je Microsoft account heb gedaan zoals een wachtwoord wijziging dan hoefde jij niets te doen !
*je heb blijkbaar éénzelfde wachtwoord voor je Gmail en je Microsoft account ..noteer dat aangezien je deze wachtwoorden heb veranderd je zowel van google uit als ook van Microsoft wederom een mail ga krijgen om deze wijziging te bevestigen .. bevestigen doe je door niet te reageren op deze mail's
**reageer je toch op deze mail's dan gaan zij er van uit dat jij dit wachtwoord niet heb gewijzigd .! (en gaan ze je wederom het wachtwoord laten aanpassen ! )
op dit moment dien je dus NIET te reageren op de eerder toegekregen mail .
 
ik ga er van uit dat je hetzelfde gmail wachtwoord op al je systemen en smartphone's ..
is dat niet zo verkrijg je een probleem en aangezien je niet verteld wat het probleem is heb ik er het raden naar en gok ik dus op het wachtwoord dat op 1 der toestellen niet overeen komt met hetgene je gisteren heb ingesteld .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan