Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heb software van kruidvat afgehaald om een fotoboek te maken, je maakt dan heel het boek, me tekst duurt een paar uur en op het einde zegt het programma
zie foto
help please het is dringend het is voor een cadeau voor binnen twee weken
heb software van kruidvat afgehaald om een fotoboek te maken, je maakt dan heel het boek, me tekst duurt een paar uur en op het einde zegt het programma
zie foto
help please het is dringend het is voor een cadeau voor binnen twee weken
ja, ik begrijp wat je bedoelt, ik heb het programma ook zelf eens met een foto van mij gedaan en naar mijn documenten opgeslagen en het ging ook niet
de oplossing ligt bij de beveiliging van windows defender: je moet aan de windows defender controlled folder access toegang geven dat het programma daar mag staan, dit staat onder de instelling malware en dan app toevoegen, je moet dan de exe file van het kruidvat toevoegen en dan gaat het wel.
Misschien hebben anderen hier wel ook iets aan maar het probleem is opgelost, alvast bedankt voor je antwoord.
Raar dat Windows Defender een App om een fotoboek te maken van het kruidvat aanziet als een potentieel virus. Dat is me toch wel een rare kwiet van een programma hoor. Ik ben hem lichtjes aan beu aan het worden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.