Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee dat vergeten wij helemaal niet, ik zeker niet. Wij hebben zelf niet zo een groot budget. Alles is hier ook oud. Ik heb zelf een laptop met een tweede generatie intel core i5. Dus ook niet de meest performante en nieuwste laptop. Onze all in one printer is de goedkoopste die we konden vinden. Dus beseffen wij maar al te goed hoe het is om met weinig centen toch te kunnen computeren.één ding vergeten jullie: TS had een budget probleem ...
Em wat bedoel je met een niet ondersteund os? Windows 7?En werken die op een "nieuwe" laptop van ongeveer 12 jaar oud en een niet meer ondersteund OS?
Mogelijk, weet ik niet, op die vraag werd er geen antwoord gegeven, was niet relevant.Em wat bedoel je met een niet ondersteund os? Windows 7?
En heeft nooit een zinnig antwoord op een vraag gegeven...Blijkbaar wel door Brother, zie # 21 hierboven.
Maar TS reageert niet meer ... heeft ondertussen al lang de over en weer discussie verlaten.
En toch kon ik daarstraks een testpagina afdrukken, voor de overige prints is het steeds foert.