Online apps melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
hoe kan ik makkelijk een melding krijgen van bvb een verjaardag op een dag in de toekomst op het scherm , een geheugensteuntje dus , kan ik dat ergens ingeven ?
 
door het gebruik van Google Agenda, in combinatie met je contacten in Google ... Elke ingevulde verjaardag in je contacten komt ook tevoorschijn in je agenda.... En als je dan je agenda toestaat je meldingen te sturen krijg je ook een melding van die verjaardag ...

of het equivalent in Microsoft Office als je over een volledig Office pakket (alle versies) kan beschikken.
 
dag , ik heb de Outlook agenda die volledig is ingevuld met verjaardagen , maar daar ga ik waarschijnlijk geen melding kunnen verkrijgen denk ik
ik zie als ik in de Google agenda een datum invul dat lukt , maar dan ik dat ik al mijn verjaardagen daar ga moeten invullen , toch ?
 

Bijlagen

  • Outlook agenda.jpeg
    Outlook agenda.jpeg
    33.9 KB · Weergaven: 20
Hoeft ook niet ... exporteren is nergens goed voor : syncroniseren is vƩƩl handiger en mag je nadien vergeten.
Overigens ... waarom zou je je verjaardagen inbrengen is Outlook om ze dan te bevragen in Google ???

Zie je antwoord #5 - breng je verjaardagen gewoon in, in de Google Contactpersonen. Syncroniseert sowieso met de Agenda !
 
ik begrijp je vraag PhilipV , en u gaf me al de tip ze her in te geven in Google agenda , de reden om in Google agenda in te geven is omdat je daar een melding krijgt op de verjaardag en met de outlook agenda die ik nu heb niet , vandaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan