Status
Niet open voor verdere reacties.

CTCS

Steunend lid
Vip Lid
Androidkenners,

zijn er mensen die ervaring hebben met meizu smartphones.
ik heb er al verschillende geconfigureerd voor mensen. en vindt het telkens wel mooie toestellen en wel wat specs voor een redelijke prijs.


Maar dit zijn chinese toestellen met een eigen flyme-'shil' bovenop de android, zou die er uit te halen zijn?
Kan er dus een 'stock' android van gemaakt worden.

alvast bedankt :)
 
Dat is het nadeel natuurlijk. Het antwoord is simpel, nee die schil kan je er niet uithalen, net alsof je de skin van een samsung of Sony er ook omheen zit. Die krijg je er ook niet af. Als je een stock Android erop wil hebben zal je ze moeten rooten en via XDA forums een stock Android zoeken die geschikt is voor het Meizu toestel.
 
De vraag is eigenlijk of dat rooten zou mogelijk zijn, gezien ik nogal veel de melding van 'blocked bootloader' zie staan bij meizu zaken.
Zijn er mensen die ervaring hebben met flyme en daar echt onhebbelijkheden in weten te vinden?
 
De vraag is eigenlijk of dat rooten zou mogelijk zijn, gezien ik nogal veel de melding van 'blocked bootloader' zie staan bij meizu zaken.
Zijn er mensen die ervaring hebben met flyme en daar echt onhebbelijkheden in weten te vinden?
blijkbaar kan je in bootloader komen, dus denk ik het wel. [TUTORIAL] Unlock the bootloader of Meizu PR… | Meizu Pro 5 Eens kijken voor het toestel dat jij wil op XDA. Daar moet je zijn voor tutorials en ROMS, maar het is op eigen risico he maat. Zorg voor een backup van je ROM zodat je nog terug kan indien het fout gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan