E-mail mails worden steeds opnieuw als ongelezen aangeduid

Status
Niet open voor verdere reacties.
De gelezen mails die in het postvak "IN" blijven staan worden steeds opnieuw aangeduid als "niet gelezen". Als ik alles selecteer en aanduid "gelezen", is dit voor korte duur en worden de mails opnieuw omgezet naar "ongelezen". Bovendien worden de mails die een "vlag" kregen voor "opvolgen" niet langer met de vlag aangeduid.
Dus konkreet : mails blijven steeds als "ongelezen" staan in de mailbox en de vermelding "opvolgen" wordt verwijderd. Suggesties als oplossing? Thx.
 
win 95, .......... ,win 10? win 11? outlook office van 2016 of andere? webMail telenet/proximus of andere? andere mail programma ...
concreet een beetje info is handig.
 
en je hebt géén problemen met send/receive = zenden/ontvangen ?
Wat ik kan bedenken is dat je steeds opnieuw de toestand van de server te zien krijgt en dat wijzigingen die je lokaal doet niet doorgaan naar die server.

POP3 protocol of IMAP ?
 
1. Ik lees mijn mails enkel op mijn PC. Ik zie ze ook binnenkomen op mijn iPhone, maar lees ze daar niet. Bovendien is dit mijn werkwijze sedert jaren, en doet het probleem zich pas nu voor.
2.send/receive zijn geen probleem. Alles loopt normaal. Zowel qua mails verzenden als qua mail ontvangen. En dan duid ik alle ontvangen mails die in het 'IN' vak staan als gelezen, en kort daarop worden ze opnieuw aangeduid als "ongelezen". Voordien werd een gelezen mail automatisch als "gelezen" aangeduid door outlook zelf. Nu ook nog maar kort daarop staan ze weer als "ongelezen".
 
Lees je ... niet letterlijk pakken : je haalt ze dus wel binnen op je iPhone. Of je ze nu opent of niet ...
En welk protocol ?
Op beide toestellen zelfde protocol ?
 
Heb hier in totaal in mijn gezin 4 mail accounts bij Proximus, die we lezen met Outlook 2019 - nog nooit dat probleem gezien.
En ook niet algemeen verneem ik van mijn omgeving.

Zal dus toch wel iets met settings te maken hebben, denk ik ... maar de info komt maar moeizaam door.
 
Webmail proximus ligt al ganse week plat bij mij; Geen inkomende mail. Kan nisks versturen of ontvangen. Er zijn reeds sinds weken problemen bij proximus ivm mails. Niet iedereen doch duizenden klanten hebben problemen
https://nl.forum.proximus.be/intern...plossing-ervan-55440?postid=697827#post697827 hier een link

Is onbegrijpelijk in 2022

Enigste oplossing om uw inkomende mail te ontvangen is via google , bijvoegen van proximus in gmail. Webmail is zeer onstabiel , onbetrouwbaar .

Outlook werkt soms ook niet (meestal niet) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan