E-mail mails worden steeds opnieuw als ongelezen aangeduid

Status
Niet open voor verdere reacties.
De gelezen mails die in het postvak "IN" blijven staan worden steeds opnieuw aangeduid als "niet gelezen". Als ik alles selecteer en aanduid "gelezen", is dit voor korte duur en worden de mails opnieuw omgezet naar "ongelezen". Bovendien worden de mails die een "vlag" kregen voor "opvolgen" niet langer met de vlag aangeduid.
Dus konkreet : mails blijven steeds als "ongelezen" staan in de mailbox en de vermelding "opvolgen" wordt verwijderd. Suggesties als oplossing? Thx.
 
1643624846676.png
 
Er zijn blijkbaar zoveel verschillende, en niet noodzakelijk met elkaar verbonden problemen ontstaan door de migratie van één (alle ?) mailservers binnen hun datacenter dat ze nu niet meer weten wat er allemaal fout gaat...

Ze hebben ook een aantal wijzigingen tegelijk willen doorvoeren : nieuwe webmail, servermigratie, etc ...

Een schoolvoorbeeld van een chaotische aanpak, zoals het NIET moet of mag !
 
Juist officieel antwoord op klacht ontvangen. Zou om een klein percentage van de klanten gaan die problemen hebben. Wel geen inmail. Wat als ge uw passwoord moet wijzigen op bank vb en een link in mail moet bevestigen??? Rara
 
Dit probleem kan hier niet opgelost worden, enkel Proximus kan dit voor jou doen.
Een derde mogelijkheid om contact op te nemen is een privé bericht sturen naar een moderator op het Proximus Forum. (Je klikt hiervoor op de naam van iemand waar moderator achter staat).
Dan kom je bij één en dezelfde persoon terecht die een ticketnummer voor jou aanmaakt, dit rechtstreeks naar de ingenieurs doorstuurt en opvolgt tot alles opgelost is.
 
allemaal al gedaan , noppes.
geregistreerd via speciaal webforum mail toepassing
ticket laten aanmaken
via chat laten weten
resultaat na 10 dagen , email komt niet binnen (en zo zijn er een paar duizend)

Werk nu via google, skynetadres toegevoegd aan gmail , en mails komen daar binnen, versturen gaat ook .
Toch erg dat men dit niet kan oplossen; Ga mijn mails van skynet nu maar overzetten naar gmail en dan kunnen ze de pot op met hun toepassing.
 
In dit verhaal zit toch een ongerijmdheid... we gaan er hier vanuit dat er een probleem is bij Proximus met hun mailservers maar als TS zijn mailadres toevoegt aan Gmail werkt het wel... frons, frons...

GMail haalt die mails en verstuurt die mails identiek via dezelfde weg toch ?
 
En toch is dit de enige manier van werken momenteel. Als u mij niet geloofd gelieve op het forum van proximus te lezen. Ik vind he ook zeer raar maar toch is het waar. De accounts worden 1 per 1 gecheckt door hun leverancier, vandaar de registratie op dat webformulierke. Vind het wel een eigenaardige manier van werken , zie vb van andere gebruiker op forum van proximus als bewijs dat ik geen onzin uitkraam. Bij haar werkt webmail, rest niet.

Ik stuur dit ook niet om iemand te pesten, vind het allemaal eigenaardig wat er gaande is, bij proximus mail. Zeer onstabiel en onbetrouwbare toepassing (webmail) en met gevolgen voor outlook, thunderbird, doch niet voor iedereen. Ben alles aan het omzetten naar google , doch 20 jaar registraties weet ik ook niet allemaal meer. Dus als iemand mij kan zeggen hoe van emailadres veranded op een simpele manier, zeer welkom, ook de emailladressen van registraties op allerlei toepassingen van de laatste 20 jaar., Niet simpel denk ik.
1643734712006.png
 
Overstappen van Telenet naar Proximus dacht ik ; dan toch maar niet doen !
Thunderbird is ook geen simpele mailcliënt. Is de reden waarom ze bij het leger nog postduiven hebben
 
Hebben jullie het nog over het oorspronkelijke bericht?
Aan de TS (@ppll ) lost #23 iets op?
Neen, skynet zit op laptop in outlook en webmail ( doch seder 24/2 geen inmail meer, en prullenbak weg, andere mappen wel). Op smartphone enkel gmail. Nu wel mijn skynet erbij. Ombudsdienst is inderzoek gestart. Kan brief niet publiceren hier. Tijd tot 10/2 voor oplossing voor prox
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan