Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Indien niet, klik dan in Internet Explorer op het tandwieltje / Internet opties / Inhoud.
Bij "Feeds en webslices" klik je op "Instellingen".
Vink daar het vakje uit naast "Feeds en webslices automatisch op updates controleren".
kieken10 , is systeembeveiliging ingeschakeld of uitgeschakeld?
als systeembeveiliging ingeschakeld is, schakel het eens uit en probeer zo eens een herstelpunt te maken.
Als het dan nog niet lukt, denk ik aan ontbrekende systeembestanden.
Voor Chrome moet (mag) ik ook passen. Het scannen van de systeembestanden, is dat eigenlijk gelukt ? Je kan het eventueel uitvoeren via het opdrachtprompt dat je als administrator opent.
In het begin staat dat het gaat om geen toegang. deze draad is erg lang dus als ik er naast zit niet boos worden.
Als TC van Chrome heb ik nog nooit gehoord dat instellingen van Chrome ruzie maken met systeemherstel.
Geen toegang kan duiden op veranderde rechten.
Je kunt natuurlijk iedereen toevoegen op C plus onderliggende mappen. Als het dan wel lukt, weet je in ieder geval waar de schoen wringt.
Soms moet je eerst eigenaar worden, maar dat merk je wel.
Vaak ontstaan dit soort problemen omdat mensen ruzie krijgen met trusted installer.
Dat is het account dat binnen WinPE wordt gebruikt om Windows te installeren.
Die is alleen aan te passen in WinPE van daar dat Windows zegt boot van installatie DVD.
Want dan start WinPE.
In het begin staat dat het gaat om geen toegang. deze draad is erg lang dus als ik er naast zit niet boos worden.
Als TC van Chrome heb ik nog nooit gehoord dat instellingen van Chrome ruzie maken met systeemherstel.
Geen toegang kan duiden op veranderde rechten.
Je kunt natuurlijk iedereen toevoegen op C plus onderliggende mappen. Als het dan wel lukt, weet je in ieder geval waar de schoen wringt.
Soms moet je eerst eigenaar worden, maar dat merk je wel.
Vaak ontstaan dit soort problemen omdat mensen ruzie krijgen met trusted installer.
Dat is het account dat binnen WinPE wordt gebruikt om Windows te installeren.
Die is alleen aan te passen in WinPE van daar dat Windows zegt boot van installatie DVD.
Want dan start WinPE.
Chrome is zelf niet opdringerig maar het zijn de jongens die willen verdienen.
Zo krijg je Ask, softwareinformer en god weet wat al niet meer opgedrongen.
Dus kies NOOIT voor snelle installatie, want dan komt al die rommel mee.
Kies dus aangepast/advanced en vink alles uit wat je niet wilt.
Heb zelfs al mee gemaakt dat er zogenaamd een nieuwe versie was (dacht daemontools), maar ze bedoelden meer rommel toegevoegd. Daarom bewaar ik altijd de oude versies.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.