Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,
tussen mijn contactadressen zit een LIVE adres van iemand dat ik niet wegkrijg
al verwijderd in Skype maar niet weg te krijgen in de contacten van Windows Live Mail , ook niet door rechts te klikken erop , contactpersoon verwijderen lukt niet
 

Bijlagen

  • Knipsel.GIF
    Knipsel.GIF
    2.9 KB · Weergaven: 191
  • Knipsel 2.GIF
    Knipsel 2.GIF
    14.4 KB · Weergaven: 176
Laatst bewerkt door een moderator:
inderdaad laten sommigen zich hier niet verwijderen .... jij dient dan in het lint van Windows Live Mail op "contactpersonen opschonen " te klikken ...
aanstonds zie jij dan een aanmeldingsscherm om je aan te melden bij Outlook.live.com
in outlook.live.com dien je naar "personen "te gaan ... je zie vervolgens links de contactpersonen , je Facebook contacten en je Windows live contacten ...mogelijk dat deze dus bij je Windows live contacten vermeld staat en hier dien jij deze dan te selecteren en op verwijderen te klikken .. en dit nogmaals te bevestigen ... het duurt effe voordat deze ook effectief verwijderd word ..
 
dag ,
sorry , maar als ik "lint minimaliseren "klik heb ik nog minder of ervoor , en dat contactpersonen verwijderen zit er allezins niet bij
ik krijg dan dit zie bijlage
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    11.5 KB · Weergaven: 175
je dient dan ook in WLM op "contactpersonen " te klikken om deze "contact personen opschonen " vermeld te zien in het lint ...waarschijnlijk staat deze bij u nog op e-mail en dan krijg je die optie dus niet te zien ....
e1b9f329c3-Ashampoo_Snap_2017.04.12_14h18m34s_003_.png
 
dag , u had gelijk , heb het gevonden door op contactpersoon onderaan links te klikken ( waar ik anders ook opriep ) en dan kwam dat lint
maar die vervelende naam wegkrijgen lukt vooralsnnog niet
maar zit er al niet in als ik op "" aan " de naam ingeef of eerste letter klik , dus dat is al iets
bedankt voor uw hulp , zullen het dan hierbij laten
mijn geheugen is weet iets opgefrist

ondertussen naar je bericht #2 gegaan en dat ook gevonden en verder gedaan , dank u
 
Laatst bewerkt door een moderator:
neen jammer genoeg niet
ik geraak aan aanmelden maar dan zie ik niet die "personen "
degene die ik weg wil zit nog altijd bij mijn cantactpersonen in WLM maar als ik "aan " klik komt hij er niet bij , dus dat is al goed
maar u hebt al genoeg geholpen , u mag het zo laten
grtn
G.

Ashampoo_Snap_2017.04.13_14h56m08s_002_.jpg
 
ik heb je afbeelding aangepast en je persoonlijke gegevens afgeschermd ...

je zit ergens verkeerd ...je zit hier nu op je Microsoft account waar je dus je gegevens kunt wijzigen ...hier dien je volgens mij niet te zijn ..althans kom ik hier niet op uit indien ik in WLM op "contactpersonen opschonen " klikt ...

nu enerzijds kun je ook rechtstreeks via Outlook.com - Microsoft free personal email je aanmelden en vervolgens daar dan bij contactpersonen >Windows live contacts de betreffende persoon verwijderen ... is deze in outlook.live.com verwijderd dan zou je deze ook niet vermeld mogen zien in WLM althans zie ik de personen hier niet meer vermeld staan .
 
sorry , mar geraak er niet uit
naar de link gegaan dat u aangeeft en daar aangemeld en contactpersonen zie ik wel en opent maar die "windows live contacts " zie ik toch niet
mijn fout zal hetzijn maar ja .........ik zie het niet
en bij contactpersonen zit die live :chris....niet
en ook niet bij Skype ( die ik niet gebruik

jammer
of zou ik nog ergens verkeerd zitten ?
spijtig van al uw inspanningen , ik weet het
 

Bijlagen

  • 1.GIF
    1.GIF
    39.6 KB · Weergaven: 174
als jij ze daar niet te zien krijgt dan kan het dus ook zo zijn dat er geen zijn !
ik krijg ze hier immers wel te zien ..
4c4bf5680e-Ashampoo_Snap_2017.04.17_15h34m57s_002_.png

en weet het anders ook niet meer ... !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan