Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
De adware die Lenovo standaard meelevert op zijn laptops, blijkt veel ernstiger te zijn dan aanvankelijk gedacht. De Superfish-adware kaapt namelijk SSL-verbindingen waardoor alle communicatie van gebruikers te lezen valt.


Lees verder ..........................
 
Hoe zit het nou met Lenovo? 5 vragen over de Superfish-malware

Hoe zit het nou met Lenovo? 5 vragen over de Superfish-malware

Lenovo kwam deze week flink onder vuur te liggen toen bleek dat het laptops verkoopt met malware erop. Maar wat is er nou precies gebeurd? Wat deed het bedrijf verkeerd en waarom is dat gevaarlijk voor Lenovo-gebruikers? En heeft het bedrijf hiermee onherstelbare schade opgelopen? We leggen het voor je uit in 5 vragen.

Lees verder ..........................
 
Ben ik blij dat ik geen lenovo heb gekocht maar een asus, de lenovo was iets duurder maar was wel veel meer laptop dan wat ik nu heb maar daar dat iedere euro telt is het de goedkoopste geworden en dus geen veel grotere en echte laptop van lenovo, maar een netbookje van asus. Nu ik dit lees ben ik echt blij dat ik de asus heb hoor. Ik was daarvoor al heel blij ermee hoor. ;)
 
Lenovo-gebruikers spannen rechtszaak aan

Lenovo-gebruikers spannen rechtszaak aan

Lenovo-gebruikers in de Verenigde Staten starten een collectieve rechtszaak tegen laptopfabrikant Lenovo. Reden is de Superfish-malware, die standaard op tal van Lenovo-laptops is geïnstalleerd.

Lees verder ...................................
 
En Comodo is trouwens ook een CA. Authoriteiten zouden onmiddellijk hun certifcate diensten moeten afnemen en elders onderbrengen.
 
en welke Authoriteit gaat dit dan opzich nemen !
men speelt liever verstoppertje !
 
De commisie die bepaald wie een CA mag uitgeven. Maar zoiets is niet zo eenvoudig. Er zijn er al trouwens niet teveel, waarvan Verisign waarschijnlijk de grootste is. Momenteel onder beheer van Symantec.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan