Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn Lenovo idealpad laptop heeft een hele licht blauwe kleur op een witte achtergrond en erg kleine letters. Dus bijna onleesbaar. Nu kan ik via instellingen in Windows 10 kleurfen instellen die ik helemaal niet zoek. zoals rose , smerig oranje enz. Ik wil gewoon een zwarte letter dan is het contrast goed genoeg om die kleine letters te lezen. Ik heb nu de schermgrootte op 125% gezet (voorheen op 150%, maar dan valt er te veel weg) zodat het enigszins leesbaar wordt. Waarom kan ik op mijn tablet alles veel groter en duidelijker zien dan op de laptop ..?? Weet iemand op beide probleempjes raad ? Alvast bedankt
Jos
 
Wat achtergrond kleuren betref weet ik niet welke je wil hebben je hebt de keuze tussen 48 kleuren als daar niks bijzit wat je bevalt dan weet ik het niet

wat lettergroote betreft kan je dit eens proberen schermgroote op 100% zetten

en ga dan eens met je muis op een leeg gedeelte op je bureaublad staan en rechtsklik en kies dan Beelscherm instellingen kies daar geavanceerde beeldscherminstellingen

scrol dan naar beneden en kies dan textgroote en andere items afzonderlijk aan passen
let op het uitvouw menu wat je kan en wil aanpassen je kan ook nog een vinkje zetten voor vette text


sucses
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan